meow.

24 3 0
                                    

Amit hallottam, megrázott. Annyira meglepődtem hogy leettem pörkölttel a 21. szériás fehér-kék amarikai zászló mintázatú bokor textúrájú elit alfa All Might asztalterítőmet. Dühöngeni kezdtem magamban, amit apám szavai zavartak meg.

-Ennyi rá a reakciód?-kérdezte.

Én csak meredtem rá és nem vettem le róla a szemem legalább 30 másodpercig. Leforgott az életem előttem. Percek teltek el mire meg tudtam szólalni.

-Apa te norm vagy?-kérdeztem ingerülten-takarodj ki a házból!

Ezzel fogtam magam és kitessékeltem ezt a kegyetlen férfit a lakásomból. Mit képzel ez magáról? Újra elmerengtem, de mikor észbekaptam, egyből betettem a mosógépbe a 21. szériás fehér-kék amarikai zászló mintázatú bokor textúrájú elit alfa All Might asztalterítőmet. Remélem nem ment tönkre a pörkölttől. Miután apám elhagyta a házat, lenyugvásként a nappali felé vettem az irányt, aminek a közepén a sztripper rudam volt. A látvány ami belépésemkor fogadott meghökkentett. A kakas a rúd mellett állt. Elég gyorsan reagáltam erre az eseményre, ki is rohantam a konyhába a Victorinox Climber kék svájci bicskámért, amit a szekrényben lévő tányérok mellett tároltam. Amint visszamentem a nappaliba, a kakasnak nyoma veszett. Mi a baszás van ezzel? Elkezdtem a házban keresni, és mikor azt hittem, hogy már mindenhol megnéztem, a szobámból hangokat hallottam, szóval egyből odamentem. A kakas a gépemnél volt, amit valahogy bekapcsolt és rácsatlakoztatott a hangfalamra. De ha ez még nem lenne elég, akkor azt is elmondanám, hogy benyomta full hangerőn a Szomorú Szamuráj című zenét. Majdnem kiszakadt a dobhártyám. A hangos zene teljesen megzavart, és visszagondolva már én sem tudom, hogy miért, de elkezdtem a kakassal üvöltözni.

-TE KALÁCSKÉPŰ!-kezdtem bele-FEKETE RÁK A BELED!!

Ezután majdnem használtam rajta a One For All-t, de eszembe jutott hogy nálam van a Victorinox Climber kék svájci bicskám, így ezzel kezdtem el a brutális gyilkolást. Bevallom, zene hallgatás közben valahogy máshogy éreztem magam kaszaboláskor és több szúrást is ejtettem a kakason, majd elkezdtem a dropra vájbolni. És még apámra mondtam, hogy pszichopata. Mindegy, mészárolás közben eldöntöttem, hogy nekem kell egy kiscica. Viszont előtte még el kell tűntetnem ezt a suttyó kakast innen. Ennek a részleteit most nem mondanám el, gondolom tudjátok a procedúráját egy kakas holttest eltűntetésének aminek egyébként a húsát betettem a hűtőbe. Ekkor ránéztem az órára, ami már (reggel) hét órát mutatott. Mivel nagyon szerettem volna egy macskát, már ilyenkor el is kezdtem rajta gondolkozni, hogy honnan lopjak, de eszembe jutott, hogy Todoroki nemrég rakta ki instára, hogy a macskájának, Pumuklinak kölykei születtek. Azt láttam legjobb döntésnek, hogy most azonnal felhívom. Az asztalomhoz léptem és elkezdtem hívni az említett személyt, aki hamar fel is vette.

-Hiiiii!-köszöntem izgatottan

-Hello there-köszönt vissza-How are you?-ezen eléggé meglepődtem, de nem a kérdésen, hanem hogy angolul beszél

-Mi a gyászért beszélsz angolul?-kérdeztem döbbenten

-Ja bocs, azt hittem, hogy az angol tanárom vagy-mondta a szokásos unott hangján-egyébként valami bárba vagy, vagy mi, mert elég hangos a zene-nekem le se esett, hogy még mindig szólnak a cringe zenéim

-Dehogy, egy kakas nyomta be, várj-gyors kikapcsoltam a zenét-így már tisztán hallasz?

-Igen. De egy kakas?-kérdezte összezavarodottan-Na mindegy, mit szeretnél?

-Csak érdekel, hogy meg vannak-e még az újszülött kiscicák

-Már nem újszülöttek, mert három hónaposak, de igen-válaszolt egyszerűen a kérdésemre

-Enyém lehetne az egyik?

-Persze, de te gyere érte, mert nekem nincs olyan dobozom amibe hordozni szokták őket

-Nekem sincs, egy sima karton nem jó?

-Passz

-Oké, akkor nemsoká ott leszek, viszek karton dobozt

-Jólvan, szia

-Szia

Ezt elég egyszerűen elintéztem. Ezután a nappaliba mentem, és kipakoltam a sztripper cuccaimat a szekrényben tartott karton dobozból, mivel csak ez az egy volt. Összehajtottam majd felkaptam, és elindultam Todorokihoz. Remélem az apja nem lesz ott. Izgatott voltam, ezért útközben cica neveken gondolkottam, és hirtelen ezek jutottak eszembe: DekuJunior, Jézus, Rézvese, Aranyvese, Ezüstvese, Bronzvese, Rozsdavese, Urszula, Hepatitisz, Vodka, Tüdőembólia, Hamu, Samu, Rák, Justin Bieber, Zámbó Jimmy, Lángos. Alig tudok választani.

A kakas (Deku rage story)Where stories live. Discover now