Yüzüme gelen saçlarımı eliyle arkaya doğru ittirerek saçlarımı sevmeye başlamıştı "uyu hadi güzelim" demişti. Saçımı okşaması beni mayıştırmıştı, gözlerimi kapatmış ve kendimi uykunun kollarına bırakmıştım.
***
Balkon camımdan gelen kuş sesleriyle birlikte gözlerimi aralamıştım. Rahat bir uyku çekmek çok iyiydi ama her zamanki gibi ben daha fazla uyumak istiyordum. Ellerimi yumruk şekline getirip gözlerimi ovuşturarak açmıştım. Elimi ağzıma getirip esnememe başlamıştım. Karşımdaki bedeni görünce esnemem yarıda kalmıştı.
Taehyung...
Benim çocukluktan beri tanıdığım en yakın arkadaşım. Her anımda o var diyebilirim. Ona çok değer veriyor, güveniyordum.
Okuldaki basketbol takımdaydı ve fazla hayranı vardı. Okuldaki öğrenciler tarafından sevilen biriydi. Onu yakışıklı buluyordum ki tek bulan ben değildim. Onunla arkadaş olduğum için çok şanslıydım
Taehyung fazla dışarıya gülen birisi değildi- tabi bu benim yanımda geçerli değildi. Yanımda gülüyordu ve gülüşü çok güzeldi, kare şeklinde bir gülüşü vardı çok tatlı oluyordu.
Şu anda onu izliyordum. Bana doğru dönük bir şekilde yattığı için dudakları öne büzülmüş ona ayrı bir güzellik katan mavi saçları yastığıma dağılmıştı. Sağ elini belime dolamış bir şekilde yatıyordu. Yüzüne gelen saçlarını parmaklarım yardımıyla yana doğru çekmiştim.
"Hala yüzümü izlemeye devam edecek misin minik tavşan?" aniden gözlerini açıp konuşmaya başlayınca korkuyla irkilmiştim. Gözlerimi kaçırarak "İzlemiyordum bir kere" demiştim kaşlarımı çatarak. Sırıtarak bana bakmaya başlamış, resmen onu izlerken yakalamıştı beni
"Sen şimdi kızdın mı?"
"Evet, ne olmuş?" kaşlarımı çatarak söylediğim şeyle "Tatlılık mı yapmaya çalışıyorsun diye anlamaya çalıştım" deyip gülmeye başlamıştı. Sesimi yükselterek "Taehyung!" deyip koluna vurmuştum.
"Tamam, tamam kızma" diyerek burnumu iki parmağının arasına alarak hafif olacak şekilde sıkmıştı. Tam ona kızacakken odamın kapısı tıklatılmıştı. Bu sırada taehyung belimden elini çekip gerinmeye başlamıştı.
"Gir" diyerek dışarıdaki kişiyi içeri girmesine izin vermiştim. Kapı açılarak annem odaya girmiş ve gülümseyerek konuşmaya başlamıştı "günaydın çocuklar"
"günaydın anne"
"günaydın sunyoung teyze"
"iyi uyudunuz mu bakalım"
Başımı olumlu anlamda sallayarak "evet iyi uyuduk anne" demiştim
"iyi o zaman hadi aşağıya gelin kahvaltı yapalım beraber"
"Tamam anne birazdan geliriz" dediğimde gülümseyerek odamdan çıkmıştı.
Elimi ağzıma götürmeden esnemeye başlamıştım, esnemeyi bırakıp dudağımı büzmüştüm.
Taehyung eli ile çenemi tutup kendisine çevirmiş ve bana "bebek gibisin" demişti ki ben bebek değildim, büyümüştüm ben.
Yattığı yerden kalkarak sağ elini mavi olan saçlarına geçirip dağıtmıştı. Ayağa kalkıp telefonu eline alarak bana bakmış ve "Ne duruyorsun? kalksana geç kalacağız" demişti. Hala ona dudaklarım büzük bir şekilde bakmaya devam edince kolumdan tutup kaldırmaya çalışmıştı. Kolumu kendime çekerek elinden kolumu kurtarmıştım.
Kolumu tekrar tutmaya çalıştığında kolumu ondan uzaklaştırmıştım.
"Kalksana" dediğinde biraz onunla eğlenmek istediğim için kollarımı birbirine bağlayarak "hayır" demiştim.