Karinareal: Görebileceğiniz son fotoğraflarr 🙃
Yorumlar kapalı
"Böyle hayatı sikeyim." Karina kendini yere atarken söylendi. Aren ise odanın köşesinde oturmuş su içiyordu, üç saat aralıksız dans pratiği çalışmışlardı.
Aren suyu yanına bıraktı ve ayaklandı "Hadi devam edelim." Karina ona 'ciddi olamazsın' der gibi baktı. Aren cevap vermedi, başında dikilip elini uzattı, Karina elini tutarak kalktı.
"Kazanmamız gerektiğini biliyorsun, hem birazdan diğer yarışmacılar da gelir. Hazır yanlızken bol bol çalışalım." Karina başını salladı, başta Aren'e katlanamayacağını düşünse de gerçek hayatta o kadar gıcık değildi.
Müziği açıp başladılar, şarkının patlama kısmında Karina hafif dönerek uzaklaştı, Aren de sade hareketlerle aynısını uyguladı. Sonucunda Karina ve Aren birbirine tekrar yaklaşmış ve Aren Karina'yı belinden tutup kaldırmıştı. Karina aynı anda el hareketlerini yapıp dengede durmayı başarmıştı, Aren onu yere indirdi.
Müzik bittiğinde Karina, Aren'in kolları arasındaydı. Aren güzel kızın yüzünü bir süre inceledi, Karina gülümsediğinde geri çekilip öksürmüştü. İçeriye başka bir yarışmacı çifti geldi, sarışın kız onaylamaz gözlerle Karina'yı süzerken koyu saçlı olan küçümseyici bakışlarla Aren'e baktı. Aren de ona kötü bakışlar atarken Karina koluna girdi, sevimli şekilde gülümsedi ve onları odadan çıkardı.
"Pislik karı." Diye söylendi Aren, Karina kıkırdadı, soyunma ve duş odasının giriş kapısını açtı.
"Yedek giysin var mı?" Dolabını açtığında kıyafet getirmediğini fark etti Karina, Aren hemen yan dolaptan beyaz bir tişört ve şort uzattı ona. Karina bunları dolabına koydu.
Giysilerini çıkarmaya başladığında Aren gözlerini kırpmadan onu izliyordu. İç çamaşırları hariç üstündeki her şeyi çıkardığında Aren'e baktı. Şapşal kız hala ona bakıyordu.
"Biliyorum, ben mükemmelim." Dedi alayla, Aren daldığı yerden çıkmak için başını iki yana salladı ve üstünü çıkardı.
Karina onu süzdü "Sende fena değilmişsin." Duşa girmeden önce söylediği şeyle Aren'in kalp ritimleri değişti. Sakin ol Aren, sadece dalga geçiyor...
Aren de hemen yanındaki duşa girdi. İkili duşlarını aldıktan sonra ilk Karina çıktı, o üstünü giyindikten sonra da Aren.
Karina omzuna bir havlu serip ıslak saçlarıyla ayna karşısına geçti, elindeki kremi yüzüne ve omuzlarına sürdü. Bu süreçte Aren de saçlarını kurutuyordu, kendisinin işi bitince Karina'nın saçlarıyla ilgilenmeye başladı.
"Teşekkür ederim." Dedi Karina, kurutma işlemi bittiğinde havluyu katlayıp dolabına koydu. Aren'in kıyafetleri ona çok yakışmıştı, Aren ondan daha uzun ve cüsseli olduğu için biraz bol durmuştu ama abartı değildi.
"Hala belim ağrıyor!" Dedi söylenerek.
Aren göz devirdi "Birşey olmaz, eve gidince dinlenirsin. Zaten yarın şarkılar yayınlanacak." Kapı kolunu çekti, ama kapı açılmadı.
Aren kapıyı zorladı ama açamadı biri onları buraya kitlemişti!
"Açsana kapıyı."
Aren yavaşça ona döndü "Ayvayı yedik Karina." Karina'nın kaşları çatıldı, ne demek istediğini anlamıştı ama yanlış anlaması için dua ediyordu.
"Hayır.. sakın söyleme."
"Kilitli kaldık... Hehe."