Hellos kembali kita di episode 22 , ya btw episode sebelum ni merepek kan . author rasa ini pun akan merepek ha lantakla korang yang nak baca kan , so author cuba buat yang terbaik ya boleh lah mainkan lagu atas tu untuk baca part ni kemungkinan lebih kepada sedih dan revenge di episode ini . Jadi have fun lah baca ok thank you .
Di rumah jungkook..
Di bilik..
Jeonina masih tidur dibawa oleh jungkook ke rumahnya..jungkook sedang mandi
(Selepas beberapa minute jungkook mandi ) dia keluar dengan badan buffnya itu ..
Jungkook pergi berbaju lalu duduk di samping jeonina ..yang sedang lena ketiduran jungkook sedang membelainya ..
"Sayang , stakat saya buat macam tu awak tinggal kan saya , kenapa awak sanggup kahwin dengan orang lain , awak lupa janji awak ke , sampai hati awak buat macam ni "
Jeonina ingin memandang ke sebelah .. Terpeluk jungkook
Jungkook senyum lebar ..hampir jungkook ingin menciumnya Tetiba jeonina terbangun ..
"OI.. ( tertolak jungkook ) apa ni ..aku kat mana ni "
"Ey sayang dah bangun ? Lena tidur ? "
"HAH NI KAT MANA , AKU NAK KELUAR SANA ( menghindari jungkook )
"Ey ey , shutt aip sayang apa ni glabah sangat lupa ke bilik kita berdua "
"Eh bilik setan ke malaikat ke lantak lah aku nak keluar , TOLONGGG !! ( mengetuk pintu ) "
Jungkook datang dari samping belakang menarik jeonina lalu melemparkan jeonina di katil meng on top jeonina .. "Sayang ..lama saya tak .."
Jeonina menolak jungkook dengan sekuat hatinya ...namun jungkook lebih kuat darinya ..
"Sayang nak lari mana hm ? Tak rindu sayang ke ? "
" jeon tolong lah jangan macam ni , saya bini orang , awak nak apa lepaskan saya lahhh tolong lahh( masih mencuba menolak jungkook) "
"sayang apa awak nak risau takut ngandung ke ? ha still simpan implan ke sayang , kali ni saya nak tanam benih kat awak 😈saya dah lama rinduuu awak hmm lagi lagi badan bertambah.."
"jeonn saya period lah jangan lah ..tolong ( menitiskan air mata kerana tidak berdaya menolak jungkook yang semakin buff itu ..)
"Jeonina , dengar sini, saya takkan lepaskan awak ingat tu , saya dah kata kan awak yang berubah meninggalkan saya "
Jeonina memandang jungkook dengan mata merah dengan kemarahan yang membuak sambil menitiskan air mata ..
"Awak ni dah kenapa , kau kan ada lily tu , kenapa tak bercinta je dengan dia kahwin dengan dia kenapa still aku jugak yang kau nak "
"Lily ? Huh whats ? She just my PA , sorry im not into her , sayang i just love you , i never love anyone selain you , baru saya tau kenapa awak nak tinggalkan saya dan berkeputusan melupakan saya demi rayden kan "
YOU ARE READING
LOVES RUINS EVERYTHING
FanfictionIni ialah kisah persahabatan dan percintaan mereka hingga mereka dewasa. Dendam antara persahabatan. "Sayang, sampai hati awak kan " - jk " bukan sayang tolong lah faham" - Jeonina Slow update btw Ye aku tau tunggang langgang . sapa nak baca, ba...