Watzup my readers are u miss me gass ? Haha Joke, btw author busy sangat becoz yeah u know right musim sukan , lama author tak update , btw author cuba membuat yang terbaik lah , who team namjoon ✋🏻 also who team jk ✋🏻 vote vote , komen . thanks babe , happy reading 🌹
"Sayang dont like this please i ned u beside me "
"Joon , let me jujur with you sayang yes im ego , i let you all letgo from me , im mad , at the same time i miss uall so much , i love you , him , ray all the man i love , one heart three man want it , how am i fix it ?, so iam so sorry baby i love all of you "
"Hey honey listen here , i dont care who are you love , but i sayang you only you , i oversea haritu nak tenangkan diri i when i know you marry him , saya cuba bersabar taknak menkecohkan keadaan im so redha time tu , but baby serius i cant without you , im not strong u know" ( berlagak action strong tapi menetes kan air mata) bcoz joon love Nina so much .
"Kim namjoon , ik , but you kena terima kenyataan sayang iam his wife , yeah cinta itu buta , cinta memusnahkan segala gala , hubungan persahabatan u dengan dia sayang please just because of me , look at jk ikut kepala dia je sejak i bercinta dengan u , just can both of you stop okay ? I buat ni i married ray to end all of this but you all dengki "
______________________________________
"Kenapa u dah banyak sangat berubah sayang hm ? Apa kurangnya saya , mengapa susah sangat untuk awak mencintai saya semula , saya hanya nak bahagia dengan awak , want a happy family , kenapa nak jugak si namjoon , apa apa cara ku tuk dapat kan mu sayang , yatuhan ku ingin dia kembali ke pangkuanku , bukakan hati dia untuk memilihku secara rasmi di hatinya ( jungkook bermonolog melihat langit di malam hari di halaman rumahnya ) balik lah sayang "
"Bro kau ok ? ( taehyung datang menegurnya ) bermalam di rumah jk sementara
"Macam mana nak ok bro , kau taukan aku mencintai dia dari zaman sekolah , sampai habis u lagi , aku pun tak tahu lah apa yang namjoon nak sangat si jeonina tu kenapa mesti dia "
"Macam kau lah bro macam tu lah namjoon , jeonina wanita impian dia dari dulu kau ingat tak dia bagitau kita masa kita tidur rumah dia dulu "
"Kau ingat hati aku tak sakit ke masa tu , sebab aku dah mula mencintai jeonina , korang je tak tau "
"Aku faham korang suka dia kenapa , dia kuat pendirian , cantik , berani , baik , aku mengaku penah la aku tercrush kat dia sikit , lepas tu aku ternampak taena eh pehal si minah ni lawa jugak "
"Heleh kau , kau tak feel rasa cinta dia sakit kau tau ak , masuk kau dunia dia tak boleh keluar , aku tak kisah la dia lawa ke tak , tapi hati aku nak dia je kau faham tak , geram aku penah aku pancut dalam nak mengandungkan dia supaya ikatan kami takkan pernah terputus , namun dia lebih bijak , licik tau dia , kalau aku jahat bro memang aku mengandungkan dia terus "
"Relax dia balik tunggu je , dia sayang kau percayalah , kalau tak macam mana dia sanggup mempertahankan kau supaya dia kau tak dibunuh oleh bestfriend sendiri masatu , dia sanggup jalinkan hubungan dengan namjoon demi kau senarnya "
"Tapi bro ini salah dia tak bincang dengan aku please lah , nak je aku bunuh si namjoon tu sekarang jugak shiballl haish ""Dia maybe kecewa bila dengar kau tidur dengan perempuan lain selain dia , maid kau bagitau kan , lagipun kau banyak bunuh mangsa kat sini , bunuh ler kat gudang "
YOU ARE READING
LOVES RUINS EVERYTHING
FanfictionIni ialah kisah persahabatan dan percintaan mereka hingga mereka dewasa. Dendam antara persahabatan. "Sayang, sampai hati awak kan " - jk " bukan sayang tolong lah faham" - Jeonina Slow update btw Ye aku tau tunggang langgang . sapa nak baca, ba...