Samaran Part 2

12.7K 75 10
                                    

Samaran
Menunggang Tanpa lesen
Nurul part 2

Jalil tiba dengan membawa satu bungkusan dan diletakkan di atas lantai.

"Cepat bang. Berlari ker?.."

"Hahaha kau ni Ramli..aku dah beli kau banyak songeh plak..nah ambil minum..turn aku plak.."

Ramli yang dalam keadaan berbogel berjalan membuka plastik yang dibawa oleh Jalil. Beliau mengambil sebotol red bull Dan membuka lalu meminumnya. Beliau melihat ada sebotol kecil minyak zaitun didalamnya. Beliau faham tujuan Jalil membeli minyak zaitun itu. Mereka pernah menikmati seorang wanita yang kurang siuman bersama- sama. Ketika itu Masing-Masing dibawah pengaruh dadah. Disebabkan tidak menggunakan pelincir, sesudah selesai satu round seorang, kelihatan darah mengalir dari burit wanita kurang siuman itu. Keadaan ini merencatkan perancangan mereka untuk menikmati wanita kurang siuman itu selama yang mungkin.
Jalil menghampiri Nurul yang dalam keadaan bogel.

"Ramli..campakkan minyak zaitun tu.."

Dengan minyak zaitun ditangan Jalil, beliau melumurkan minyak itu keseluruhan punggung Nurul. Sesekali beliau menjolok punggung Nurul dengan jarinya yang diselaputi minyak. Kemudian bahagian burit Nurul juga tidak ketinggalan. Setelah selesai, Jalil pun menanggalkan pakaiannya. Kini Jalil dalam keadaan bogel Dan dihadapannya Nurul yang berada dalam keadaan meniarap. Punggung besar Nurul Ditampar berkali. Hanya suara Nurul mengerang kedengaran setiap Kali punggungnya Ditampar.

"Urghhh....urghhhh..urghhh.."

Tanpa sebarang pengenalan, Jalil terus memasukkan kotenya ke dalam burit Nurul. Hasil bantuan minyak zaitun itu, kotenya dengan lancar masuk ke dalam burit Nurul. Jalil menjolok dengan perlahan pada mulanya. kemudiannya minyak zaitun ditambah pada batang kotenya. Kali ini tusukannya lebih lancar. Kali ini Jalil terus menghenjut  dengan laju. Suara Nurul mengerang kedengaran Dan ini menjadikan Jalil bertambah ghairah. Nurul hanya mampu mengerang kerana pergerakan beliau agak terbatas. Meja semakin kuat berbunyi Dan badan Nurul bergegar menahan asakan dari Jalil.

"Oii..Ramli campakkan aku redbull sebotol.."

"Nah.."

Sambil menikmati tubuh Nurul , Jalil menogok minuman redbull.

"Sedap betul badan kau ni budak.."

Jalil terus menerus melakukan asakan keatas Nurul. Akhirnya Dengan beberapa asakan keras keatas tubuh Nurul, Jalil menamatkan permainannya dengan memancutkam air Mani keatas punggung Nurul.

"Hahaha..lama betul bang..Kata Kat Saya takder taste lah..apa lah.."

"Hahaha..sedap plak aku Rasa budak ni.."

"Giliran saya plak yer bang.."

Kali ini gari ditangan Nurul dibuka serta ikatan pada kaki Nurul juga dilepaskan. Tapi Nurul tidak berupaya melawan atau bertindak balas untuk melarikan diri kerana dirinya lemah setelah Menahan asakan dari dua lelaki durjana ini. Beliau hanya mampu menggelengkan kepala apabila Ramli Mula membuka baju Dan colinya. Kali ini tangannya ke belakang Dan digari kembali oleh Ramli. Dia ditolak dengan kasar keatas tilam yang tersedia. Ramli terus menerkam ke arah Nurul Dan menggomolnya. Tetek Nurul menjadi mangsa ramli. Tetek Nurul diramas dengan kasar. Puting tetek Nurul dihisap Dan disedut bertalu-bertalu. Nurul hanya mampu menjerit tetapi hanya jeritan perlahan kedengaran disebabkan mulutnya telah disumbat dengan seluar dalam.

"Keciknya puting kau budak..tenggelam plak tu..jab yer abang kasi timbul puting kau.."

Puting tetek Nurul dihisap bertubi-tubi. Sekejab sebelah kanan, sekejab sebelah kiri.

"Bang..bak minyak zaitun tu jab.."

Botol minyak zaitun itu dilemparkan kepada Ramli. Ramli menuangkan minyak zaitun itu ke atas tetek Nurul Dan disapu serata-rata. Ramli memanjat badan Nurul Dan duduk diatas dadanya. Tetek Nurul dikepit Dan kote Ramli yang sedia keras itu berada ditengah-tengah. Tit fuck.. Ramli menujah kotenya di celah-celah tetek Nurul.

SamaranWhere stories live. Discover now