Pt-13

1.6K 85 0
                                    

💔Loving you is a losing game💔Pt-13.........

Chan- ထယ် ငါက စပ်စုတယ်လို့မထင်ပါနဲ့ ခဏပါ.....

Tae- မင်း မေးလားမယ်မေးခွန်းတွေကိုငါသိတယ်....

Chan- အင်း ငါ

Tae- ရပါတယ် သူကငါရဲ့ငယ်သူငယ်ချင်းပါ.....

မနက်စာစားပြီးအေးစက်စွာပြောနေတဲ့ထယ်ကိုကြည့်ပြီးချမ် စိတ်ထဲမှာ ထင်မိသား.......

Chan-  သူငယ်ချင်း လောက်ပဲလား....

အဲလို့မေးလိ်ူက်တော့ထယ်ယောင်းစားသောက်နေတာကိုရပ်ကာ ချမ် ကို ကြည့်လား......

Tae- ငါရဲ့ ငယ်ချစ်ဦး ......

အပြုံးမရီပဲပြောလာတော့ ချမ် မှာဆက်မေးရမလားမလိုနဲ့ဖြစ်သွားတယ်......

Chan- ငါ ငါ တောင်းပန်ပါတယ် နင်ရဲ့အတိတ်ကိုပြန်သတိရသလို့လုပ်မိသွားတယ်......

Tae- ရပါတယ် ပြီးခဲ့တာက ပြီးပြီးလေ အခုသူနဲ့ငါဘာမှာ မဆိုင်တော့တာ......

Chan- နောက် သူကအခု ဘာလာပြန်လုပ်တာလဲ....

Tae- မသိဘူးလေ ငါလဲ.....

Chan- သူ ကို အခုချန်ထိ ချစ်နေသေးတာလား....

အဲလို့ပြောလိုက်တော့ သူမဖြေပဲနှုတ်တိတ်ခဲ့တယ် မှန်ကနေတဆင့် အပြင်တဖတ်ကိုကြည့်တော့ကလေးနှစ်ယောက်က စက်ဘီးစီးနေကြရင်း.......

Tae- အာ့

စက်ဘီးစီးနေရင်ပြုတ့ကျသွားတဲ့ကလေးတစ်ယောက်........

ပြုတ်ကျတာကိုတွေ့တဲ့ကောင်းလေးတစ်ယောက်ကအရှေ့ကနေအမြန်ပြေးလာပြီးလာထူးပါတော့တယ်....

Jk- ထယ် ဘယ်နား နာသွားသေးလဲဟင့်.....

Tae- ဟီးဟီး နာတော့ဝူး

Jk- ဟင့် ခဏကပဲ ပြုတ်ကျတာ အခုကမနာတော့ဘူး.

Tae- အင်း ခဏက နာပေးမယ် အခု ကုကုလာလို့မနာတော့တာ.ဟီးဟီး......

Jk- အိုက်ဂူး အရှုပ်ထုပ်လေး ........

ထယ်ယောင်းရဲ့ခေါင်းလေးကိုပုပ်လိုက်တယ်ဖြေးဖြေးလေး.....ယ

Tae- ကုကု နင်ကြီးလားရင် ငါနဲ့တူတူနေမှာလားဟင့်.....

Jk- ဒါပေါ့ ငါတို့ဟို အသက်တွေကြီးတယ်ထိ တူတူနေမှာ........

💔Loving you is a losing game💔 { Completed }Where stories live. Discover now