Pt-10

1.7K 89 0
                                    

💔Loving you is a losing game💔Pt-10......

မနက်၆နာရီသာ ရှိနေချိန် နေရောင်ကြည်လေးတွေမထွက်လာခင် မိုးဖွဖွလေးကအရင်ကျလို့ လေပြေလေးတွေတိုက်ခတ်နေချိန် နိုးထလားတဲ့ဂျောင်ဂု.....

Jk- ကျစ် ခေါင်းတွေ ကိုက်လိုက်တာ.....

နိုးလားတာနဲ့တပြိုင်ထဲမျက်လုံးများချက်ချင်းပြန်မှိတ်ကာ နထင် ကို လက်ချောင်းလေးတွေနဲ့ဖိနိပ်နေချိန် လက်မောင်းတဖတ်မှာ လေလံနေသော အရာတစ်ခုရှိနေတာကိုသတိထားမိရာမှာ မျက်လုံးများကိုဖွင့်ကြည့်ကာမှာ...

Jk- 😳 ထယ်

Tae- ဟင်

လန့်ပြီးထယ်လို့ခေါ်လိုက်ပေးမယ်ရင်ခွင်ထဲကအကောင်ပေါက်လေးကတော့ ဟင်လို့ပြန်ထူးချိန် ဂျောင်ဂုအမြန်းထကာ ခုတင်ပေါ်က ဆင်းကာ အိကျီများအမြန်းဝတ်ကာ ထယ်ဘက်ပြန်လှည့်ပြီး.......

Jk- မင်း မင်း ဘယ်လို့ဖြစ်ပြီး.....

အဲချိန်မှာ ထယ်လဲ နိုးလားခဲ့တယ် အဝတ်စားမဲ့နေတဲ့သူရဲ့ခန္ဓာကိုယ့်လေးကို ဆောင်းဖြစ်ဆွဲပတ်လိုက်တယ်......

Tae - ဂျောင်ဂု ညက မင်း ငါ ကို......

ထယ်ယောင်းရှက်မိတာအမှန်ပါ ဂျောင်ဂုကိုပြောနေချိန်ပါးနှစ်ဖတ် များနီပြီး ခေါင်းကိုအောက်သို့ငုံထားမိတယ်......

ထယ်ယောင်းရဲ့စကားတွေမဆုံးခင်ဖြတ်ပြောလားတဲ့ဂျောင်ဂု......

Jk- """မဖြစ်နိူင်တာ """

ထယ်ယောင်းရဲ့စကားလုံးတွေကိုပိတ်ဖို့မဖြစ်နိူင်ပါဘူးလို့အော်သလိုဖြစ်သွားတဲ့ဂျောင်ဂုတချိန်ထဲမှာပဲရှက်နေတဲ့မျက်နှာ ချက်ချင်း ပြည့်နက်လာတဲ့မျက်ဝန်းတွေနဲ့ဂျောင်ဂုကိုကြည့်လားတဲ့ထယ်ယောင်း......

Tae- ဂျောင်ဂု မင်းဘာပြောလိုက်တာ ဘာမဖြစ်နိုင်တာလဲ.....

Jk- မင်းနဲ့လေ မင်းနဲ့လုံးဝ ဒီလို့မဖြစ်ခဲ့ဘူး မလား.....

Tae- မင်း ဘာစကားတွေပြောနေပြန်တာလဲ ဒါ မင်း မင်းကို လက် မခံ ချင် ဘူးလို့ ပြောလိုက်တာလား.....

Jk- ဟုပ်တယ် ငါ ဒီလို့လူစားမျိုးမဟုပ်ဘူး ပြီးတော့ ငါနဲ့မင်းက သူငယ်ချင်း အဲလို့......

💔Loving you is a losing game💔 { Completed }Where stories live. Discover now