Pt-35

1.1K 55 0
                                    

💔Loving you is a losing game💔Pt-35........

Yg- အေး ပြန်ကြပြန်ကြ မနက်ဖြန်တော့လုံးဝပဲနော်........

Tae- ဟား ကိုကို  လုပ်လိုက်လေ ဂျီမင်းလေးအကြောင်းသိချင်ရင်ပေါ့.......

Tae-  ဂျီမင်း စိတ်ချမယ်နော်......

Jm- အင်း ဂရုစိုက်ပြန်နော်.....

Jk- ဂျီမင်း မနက်ဖြန်စောင့်မယ်နော်.....

စောင့်နေမယ်ပြောကာမျက်စကယွန်းဂီဘက်ကိုပစ်လို့......

Jm- အေးပါ ....

ဂျောင်ဂုနဲ့ ထယ်လဲဂှိမင်းနှုတ်ဆက်ပြီးကားပေါ်သို့တက်ကာပြန်ကြတော့တယ်.......

Yg- ကလေး ကိုကိုလဲကလေးနဲ့နေချင်တယ်လေကွာ.......

ဂျီမင်းရဲ့ခါးလေးကိုဖတ်ကာကလေးဆိုးလေးကိုလာနွဲ့နေတဲ့ယွန်းဂီ.......

Jm- နေချင်တာတော့ ဟုပ်တာပေါ့ ကိုကိုကအကြီးမဟုပ်လား တစ်ရက်တလေ နောက်ကျတာပဲအရင်ကလဲတူတူမနေပဲနဲ့ကို အခုမှာဘာလို့အဲလောက်လောနေတာ.........

Yg- သူတို့ကလေ ကလေးကိုတမင်အနိုင်ကျင့်သွားတာရော သိလား ......

Jm- အဲဒါ ကိုကို ကြောင့်ပဲလေ နော် နားလည်ပေးလိုက်ပါ......

Yg- ဟုပ်ပါပြီး းနော် ဒီလို့အရာရာနားလည်းပေးတက်တဲ့ဆရာဝန်လေးကိုဘယ်ကနေမှာသွားရှာလားလဲသိပါဘူးလေ.......

ပြောပြီးချင်းရင်ခွင်ထဲထည့်ဖတ်လိုက်တဲ့ယွန်းဂီ.....

ဖတ်ပြီးခဏလို့ ဒေါ်လေးကိုသွားနှုတ်ဆက်ပြီး ဂျီမင်းကိုဟိုတယ်ကိုပြန်ပို့လိုက်တဲ့ယွန်းဂီ......

အိမ်မှာအိပ်ဖို့ပြောပေးမယ် သိက္ခာတရားကြီးများတဲ့ဆရာဝန်လေးကမနေတာကြောင့် ဆရာဝန်လေးသဘောတိုင်းသာ ပြန့်ပို့ရတော့တဲ့ယွန်းဂီ.........

#########################

ဒီနေ့ မင်္ဂလာပွဲနေ့မို့နှစ်လုံးအစောကြီးထ ပြီးတော့အလှပြင်ဆိုင်တူတူသွားပြီးအတူပြင်နေခဲ့တဲ့ထယ်ယောင်းနဲ့ဂျောင်ဂု အလှပြင်နေရင်တောင် တစ်ယောက်လက်ကိုတစ်ယောက်ကကိုင်ထားသေး.........

ယောက်ကျားလေးတွေဆိုတော့ သိပ်တော့ပြင်စရာမလိုဘူး ဒါမယ် ဆင်ယဉ်မူတွေက ထယ်နဲ့ဂျောင်ဂုတွက်တော့ အရမ်းအရမ်းကိုကျက်သရေရှိပြီးလှပနေခဲ့တာအမှန်ပါ.......

💔Loving you is a losing game💔 { Completed }Where stories live. Discover now