YENİ PATRON!

52 3 0
                                    

      Hey hey hey! Ne oluyor!
Şuan duvarla bütünleşmiştim. Melih'in iğrenç bir bakışı altında daha fazla kalamam. Olan gücümle onu itmeye çalışsamda fayda etmedi.
      "Çekil şurdan!" diyip omuzuna bir tane geçirdim. Söylediğim lafı kesen zil sesi oldu. 'Ooo'lamar hafif azaldı. Şuan Melih beni neden rahat bırakmıyor merak konusu. Ama bunu düşünmek yerine kolundan kurtulamam lazım. Tüm gücümle itmeme rağmen sadece bir kıpırdama oldu. Hayvan!
          "Girip çıktığın yerlere dikkat et" dedi. Pis bi gülümsemeyle. Kolumu bırakır bırakmaz tuvaletten çıkıp sınıfa koşturdum. Sınıfa daldığımda tüm gözler üzerime geldi. Üzerime değil pardon gömleğimin eteklerine! Herkes oraya bakıyor diye bende baktım. Aman tanrım! Tacize uğramış gibi duruyorum - ki galiba gerçekten tacize uğramıştım.-. Bu düşünceyi kafamdan silip gömleğimin eteklerini pantolonumun içerisine soktum. Sınıftaki yerimi oturacakken hocanın kınayıcı bakışları üzerimdeydi. Umursamayıp sırama oturdum. Gözdenin 'Nerdesin, nerde kaldın, bu halin ne' gibi sorularına sorun yok diye kısa bir cevap verdim .
          Eve gelip yatağıma uzanıp uzun süre yatmayı düşünüyordum. Ama sadece bir düşünce olarak kaldı. Çünkü bıcırık kardeşim Emir oyun oynamak istiyor.
          Emir , annem hamile olduğunu söyleyince çok önyargılı olup kardeşimi istemedim. Ama doğduktan sonra eve huzur kattı. İşten güçten başlarını kaldıramayan bankacı anne ve babamın bir süreliğine ilgi odağı olmuştu. Bu sırada Emiri sevmeye başladım. Ne olabilir ki henüz 13 yaşında abla olmuştum! Böyle çocukça fikirler bu yaşlarda peşimi bırakmıyordu.
        Emir kucağıma atlayınca düşüncelerim silindi. Üstüme attığı oyuncaklarla bir süre oynayıp, uyumaya karar verdik. Emiri uyutup Nazlı ablayı uğurladım. Ben Emirle ilgilenirken o da yemek yapıyordu. O Emirin bakıcısı benim ise sırdaşımdı. Emiri yatırıp kendi odama geçtim. Yatağa atlayıp gözlerimi yumdum. Bugün olanları düşündüm. Lanet olsun! İğrenç bir şekildeydim. Ah! Gece gece bunları düşünemem.

        *****
     Bugün iş günü olduğu için erken kaltım. Kaltım denirse tabi! Yatağın içine gömülüp ölmeyi diledim. İşe yaramıyınca kalkıp üzerime sıradan iş kıyafetlerini giydim. Bilirsiniz, beyaz gömlek siyah etek siyah topuklu ve hafif bir makyaj. Çantamı alıp, üzerime palto geçirip çıktım. Otobüs durağına gidip bir ağaç misali gelmesini bekledim. 'Sanki fizandan geliyor' diye mızmızlanırken otobüsün gelmesi iyi oldu. Yoksa işe gitmeyecektim.

      İş yerimin olduğu durakta inip bankaya yürüdüm. İçeri girip işimin başına gectim. Bir stajer olarak çok önemli işler  yapmyordk.
Çay getir götür , patronun odasını temizle ,dosyaları düzenle gibi basit işler.  İçerimi geçip masama kuruldum. Bir kaç kız toplanmış heycanla bir şeyler konuşuyorlardı. Bende merakıma yenik düşüp yanlarına gittim. "Baran bey gerçekten çok yakışıkloğğğ" dedi gevşek bir biçimde cırtlak kız. Baran kim sorcak mısın sen? Diye. Bilinçaltımı susturup , " Baran bey kim oluyor?" dedim , meraksızmışım gibi gözükmeye çalışarak. Bu sırada sürtükçe kahkahalar havada uçuşunca daha da merakım arttı. Sarışın olan "Patronun yakışıklı oğlu " dedi iç çekerek. Patronumuzun olması nasıl heycan yaratabilirki. Sersem, yakışıklı olduğu için heycan yaratıyor. Dedi bana hakaret eden iç iç sesim. İşler hızla ilerlerken nihayet öğle molasına gelmiştik.Herkes yemek yemek için gitmişken ben ve bir kaç kişi kaldık. Kafamıasaya gömüp bir süre öylece kaldım.
          "Çok yorulmuş olmalısım" diye bir erkek sesi duyunca kafamı olduğu yerden kaldırdım. Karşımda duran kişiye içten çe küfürler savururken , oldukça sıkılgan bir biçimde " Evet " dedim. Kaşları alayla havaya kaltktı. Bir süre 'patron odası' olan yere baktı ve sonra oraya doğru yürümeye başladı. Ne yani! Uykumun içine etmen için bir sebep yok mu ? "Sersem" diyip kafamı masaya geri gömdüm. "Sen, daha , demin , Baran b -" diye söylemler duyunca kafamı gömdüğüm yerden kaldırdım. "Yalan!" diyip kafamı masaya vurmak istedim. Ama haklılardı 'patron odasından' çıkmış kız bana doğru gelince, kızlar " Yandın " diye söyleşip gülüştüler. ~Çok komik çünkü(!)~
             Bu da böyle :')

      
   

             
   

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 22, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

PİSLİKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin