„Ahoj." Denaov hlas ma vyrušil z môjho snívania. Skutočne som stála opretá o jeho auto a spala som.
„Ahoj." Usmiala som sa a objala ho. „Tak kam vyrazíme?"
„Mám plán. Kúpime si kávu a pôjdeme na moje obľúbené miesto." Víťazne na mňa pozrel akoby nad týmto rozmýšľal celé dve hodiny.
Nakoľko som súhlasila, sadli sme do auta a Dean sa rozišiel na cestu. Ja som sa zatiaľ pripojila k jeho rádiu a pustila som nejaký random playlist.
„Čo sa deje? Si až neobvykle tichá?" venoval mi sekundový pohľad.
„Nič, nič. Len som sa s Betty o niečom bavila a teraz nad tým rozmýšľam." Priznala som.
Dean len chápavo prikývol a viac sa nepýtal. Bola som za to rada, no mňa to zvnútra žralo. Štval ma fakt, že by skutočne mohlo ísť o neopätovanú lásku z jeho strany a ten fakt ma bolel.
„Prezradíš mi aspoň prečo ťa profesor vyhodil z hodiny?" spýtavo na mňa pozrel, a ja som vedela, že mám čo vysvetľovať.
„Akosi som sa nevenovala nudnej prednáške, ale hrala som sa s telefónom. A keď sa ma profák opýtal, či mu viem zopakovať to, čo hovoril, moja záporná odpoveď ho len naštvala. A presne to je dôvod prečo som skončila takmer o hodinu a pól skôr." Zasmiala som sa. „Chystáš sa na víkend domov?"
„Ty sa snáď nikdy nepoučíš." Pretočil nado mnou očami. „A aby som ti odpovedal, tak asi áno, pridáš sa?"
„Asi nie. Ja ostanem tu a budem si užívať prázdny byt konečne."
„Ako chceš. Ale ak by si si to rozmyslela, veľmi rád ťa zoberiem so sebou."
„To sa nestane, nerozmyslím si to." Pousmiala som sa. „Mám toho aj tak veľa do školy, takže víkend osamote mi padne vhod."
Nechcela som mu povedať, že by to znamenalo zoznámenie s jeho rodinou. Im by mal predstaviť priateľku, nie nejakú kamarátku.
„Ako myslíš, nútiť ťa nebudem." Pokrútil hlavou a zaparkoval. „Hneď som späť, skočím nám po kávu."
Ako by som vám Deana opísala. V prvom rade musím povedať, Deanovi záležalo na škole, bol to vzorný študent. Nebol to ten typický bad boy, po ktorom letí každá baba na škole a dokonca nebol ani futbalista. Bol to obyčajný, veľmi pekný a sympatický, chlapec, ktorého bavila muzika, rôzne počítačové hry a zábava. Nepatril síce medzi tých najpopulárnejších na fakulte, no aj napriek tomu keď niekde padlo jeho meno, každý vedel o koho ide. Bol zapojený v rôznych projektoch a ich úspechmi sa nikdy nechválil. Dean bol skromný, starostlivý a veľmi zábavný človek. Bola som rada, že práve on je mojím kamarátom.
YOU ARE READING
Everything has a reason
RomanceSarah Parker, Lea Mitchel, Betty Smith, Mark Roy a Charlie Snow. Tri dievčatá a dvaja chlapci. Na prvý pohľad pár neznámych ľudí, ktorí sa stretli. Ich však osud zaviedol na rovnakú vysokú školu, kde sa spolu rozhodli čeliť nástrahám nového života...