Aman Allahım bu ses bu ses BATUHAN
"Ba-batuhan"
" ta kendisi nasılsın bakalım"
" benmi iyi-"
iyiyim diyecektimki arkamdaki nisanın "kimmiş Demet" sorusu nedeniyle lafım yarıda kaldı. Her neyse batuhana cevap veremedim en azından nisanın sorusunu cevaplıyayım diyerek nisaya döndüm.
"Ağabeyin gelmiş "
nisanın bu cevabı beklemediği olduğu yerde çığlık atıp batuhanın üzerine atlamasıyla belli oldu.belliki çok sevinmişti.
Şimdi yanımızda batuhanı tanımayan biri olsaydı eminimki şu soruyu sorardı "kim bu batuhan"
batuhan nisanın ağabeyi okumak için ankaraya gitmişti belliki okuluna ara verdi ya da ailesini ziyarete geldi.
iceriye gectiğimizde saata baktım. 8:46 geçiyo ve ders 9:10 geçe başlıyacak. oturduğum yerden kalkıp çantamı aldım.
Hızlıca koltukta oturan nisa ve batuhanın yanına gidip" benim gitmem lazım "dedim ve nisaya dönerek devamını getirdim "nisa istiyorsan sen bugünlük batuhanla hasret gider tamammı "deyip yanağından makas aldım
tam kapıyı açıp çıkacaktımki"demet bende geliyorum bekle"
nisanın sözüyle olduğum yerde durup beklemeye başladım.
nisa yanıma geldiğinde kapıyı açtım. dışarıya adımımı atmamla batuhanın arkamızdan seslenmesi bir oldu."Madem öyle isterseniz bugün okula sizi ben bırakayım"
" Hiç gerek yok zaten okul buraya cokta uzak deği değilmi nisa?"
Nisaya baktığımda az önceki yerinde yoktu nerde bu kız diye etrafı tararken nisa arabadan bana gel isareti yapıyordu.Bu kız beni delirtmeyemi çalışıyor diye düşünmeden edemedim doğrusu.
nisanın o arabadan inmiyeceğini bilerk yanına gidip oturdum. kafamı cama yaslayıp yola odaklandım .
-------------------
"işte geldik"
batuhanın sesiyle yerimde sıçradım . Ne kadarda çabuk gelmiştik. arabadan indiğimizde herkezin bize baktığını daha yeni fark ettim. Eee bu arabayla devlet okuluna gelirsen olacağı budur.Batuhan bize hoşcakal dedikten sonra gitmişti bizde fazla oyalanmadan okula doğru ilerledik.
sınıfa girdiğimizde nisa kendi sırasına yani çağrının yanına oturdu. bende duvar kenarının en arka sırasına geçip oturdum.
------------------
sonunda öğle arası geldi. Nisayla her zamanki yerimize gidip oturduk.
"müdürün odası nerede acaba?"
arkamdan gelen tatlı sesin geldiği tarafa baktım.vaaaavv bu ne be Allahım bu tatlı çocukta nerden çıktı.
"girişten sağa dön"
bu seste neyin nesi bu cevabı ne ben vermiştim nede nisa peki bi cevap kime ait??!!!!!
Merhaba benim canlarim yeni bir bölümle yine karşınızdayım. sizleri çok özledim ama beni üzüyorsunuz lütfen böyle yapmayın hem beni takip edin hem yorum yapın hemde vote yapın lütfeeeen birdahaki bölümde görüşmek üzere
hepiniiz öpüldünüz :*********