4.bölüm

28 4 0
                                    

Multimedyada ekin ile ceren dans edrken

Cümlelerini sindirememiştim boğazıma takılıp kalmıştı sanki dünya durmuştu. Bana nasil boyle cevaplar verbiliyordu anlamiyorum. Ekin çoktan gitmiş herkez evlerine dağılmıştı. Ben ise hala okulun bahçesinde bana söylenen cümleleri sindirmeye çalışıyordum. Sonunda kendime gelip eve gitmeye karar verdim . Biraz yürümek hiçte fena olmazdı bu havada.

"Demeet demeet demeet sana diyorum kızım bi baksana "

Arkamdan gelen tıkırtıları duyunca biraz korkmama rağmen arkama döndüm ahh nisaymış ölüyordum korkudan az daha donuma yapacaktim.

"kızım demiden beri sana sesleniyorum iyimisin sen?!!"

Sahte bir gülümsemeyle cevap verdim.

"Be- ben iyiyim sadece biraz dalmışım ve seslendiğini duymamışım hepsi bu"

Kafasını beni anlıyormuşcasına salladi. Eve geldiğimde nisaya

"ben odamdayım lütfen kimse gelmesin."

Dedim kendimden o kadar emin konuşmuştumki ben bile kendime şaşmıştım. Odama gidip bütün gece ağladım . Neden, niçin, kim icin bilmememe rağmen saatlerce ağladım . Taki telefonumdan msj sesi gelinceye kadar ekinin olma umuduyla telefonu elime alip msjlara girdim .

"selam demet naber"

Bu batuhandı ,tabikide ekin olamazdı zaten birbirimizde telefon numaralarımız dahi yok nasil msj atacaktiki ekini düşünmeyi bırakıp batuhana cevap yazdım.

Gönderilen: batuhan

"iyim senden naber "

Birkaç dakka sonra msj geldi.

Gönderen: batuhan

"iyi işte akşam müsaitsen dışarı çıkalımmı?"

Gönderilen: batuhan

"bugün olmasa olmazmi?"

Gönderen:batuhan

" yapma ama beni kırıyormusun hemen hazırlan bu gece doyasıya eğlenicez itiraz istemiyorum saat 20:30 da ordayım.görüşürüz"

Belkide iyi olur ,biraz kafa dağıtabilirim diye teklifini kabul ettim . Hazırlanmam gerekiyo yataktan kalkip kisa bir duş aldım.üzerime mini ve sırt dekolteli siyah elbisemi altına ise siyah topuklu ayakkabılarımı giydim saçıma kırık bir fön çektim .artık hazırdım dışarıdan korno sesinin duyulmasıyla çantamı alıp aşarı indim.

"nereye"

Bu nisaydı doğruya ona haber vermemiştim.

"Biz batuhanla dışarıya çıkacağızda"

Deyip yanağından öptüm. Kapıyı acar acmaz batuhanın ıslık öttürmesi bir oldu .

"vaww bu ne güzellik hanımefendi"

Hafif bir gülümsemeyle

"iltifatlarınız icin teşekkür ederim beyfendi ama bütün gece burada böyle durmayacağız değilmi"

Buyrun makbezel deyip kapıyı acinca

"mersi" dedim.

Arbaya oturdum ve kafami cama yaslayip yola odaklandım.

------------------------

Ne kadar zaman gecti bilmiyorum . Kendime geldiğimde arabadan indim bir bara gelmiştik. Müzik dışarıdan bile netçe duyulabiliyordu. İceriye girip kenarda duran köşeli koltuğa oturduk.

Kimisi deliler gibi dans ederken kimileride bizim gibi sadece ickilerini yudumluyorlardı. Cok sarhoş oldum sanirim oysaki sadece 2duble icmiştim .şu an karşımda sarı saçlı bir çiyanla ekin dans ediyorlar. Ahhhh ne saçmalıyorumki ben onun burda ne işi olabilirki . Birazdaha dikkatli baktim Ekindi

evet baba seslenen kisi ekindi

"selam demet gel bize katil diyeceğim ama sevgiline rahatsızlık vermek istemem."

Sevgilimmi neyden bahsediyorduki batuhan benim sadece arkadaşım nerden bu sonuca vardıysa artik.

Ekin arkasini dönmüş giderken bağirdim.

"batuhan benim sadece arkadaşım, size katilirdik ama asil biz senin sevgiline rahatsizlik veririz" dedim

Beni duyduğuna emindim. cevap vermek icin bana doğru dondu.

"aynen bizd sadece ar-"

Arkadşız diyecekti sanırım ama o sarı çiyan ekinin sözünü kesti.

"aynen canım biz sadece yanlız kalmak istiyoruz sevgilimle"

"se-se-sevgilinlemi ?"

O kadar cok tekrarlamiştımki kiz alayla

"bu kadar zorlanacağını bilseydim yavaş yavaş söylerdim şöyleki SEV -Gİ -LİM- LE simdi anlayabildinmi bilmem"

Sinirden kudurmak üzereydim tam adımımi kızın tarafına yöneldim ekin kızın kolunu tutup

"biz artik gitsek iyi olur değilmi ceren "

Ceren ha ceren seni hic unutmuyacağım ceren seninle elbet bir gün görüşeceğiz, ceren ekine bakip

"evet Askim daha fazla burda durmayalim hadi gidelim "

deyip ekinin elini tuttu ekin birazcik rahatsız olsada bişey demedi.

Bakin canlarim 1hafta oldu bu hikayeye baslayali .ama vote az yorum hic yok zaten .kiriliyorum hemde cok beni anlamaniz umuduyla sizi voook seviyorum hepiniz öpüldünüz
:********************

HAYELLERİN ETKİSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin