Bir Şey Yok Hocam

821 50 37
                                    

...

Seungmin ile konuşurken öğretmen bağırdı. "Gençler beden dersini sınıfta işlemek istemiyorsanız susun... yeter ya."

Bir süre Seungmin ile bakıştıktan sonra konuştum. "Ya bu neyin havasında ya, sürekli gelip sınıfa bağırıp çağırıyo, bir spor yapabildiği yok, hiçbir yeteneği bir şeyi yok. Kim bu ya!" kim bu ya derken sesim biraz fazla çıkmış olmalı ki öğretmen konuştu "Efendim?" Seungmin susmam için beni cimcikliyordu, Minho'ya dönüp fısıldayarak "Ananı sikiyim."

Minho suratıma boş boş bakıp bana ne anlamında omuzlarını salladı, hain arkadaş.

Yine o ses duyuldu öğretmenin sesi, geliyorlar hissediyorum. "Felix, ne oldu oğlum hayırdır?" derin nefesler aldım ve verdim.

Titreyerek "Bir şey yok hocam." sonra anlık gelen gazla bağırdım ve "Ya da var lan!" dedim. Hissediyorum devamı geliyor. "Ne yeteneğin var, ne spor yapabiliyorsun. Nesin sen ya? niye buradasın?" İçimden bunu neden yaptığımı sorguluyordum ama rahatlamıştım.

Öğretmen derin nefes aldı. "Arkadaşlar hepiniz çıkın, sadece Felix kalsın." içimden küfürler ediyordum, ağzım bozulmuş benim bir kere ağzıma vurdum.

Changbin beni bırakmasın diye el, kol yaptım ama gitti. Seungmin yanıma yaklaşıp fısıldadı. "Kanka sıçtın." Titreyen sesimle "Kanka gitmeyin lan." dedim. Arkalarından elimi uzatmıştım havada kalan elimi indirip öğretmene döndüm ve yutkundum.

"Evet Felixcim..." demesiyle ışıkların sönmesi bir oldu korkudan popomdan terler akıyordu. Tekrar konuştu "Buyur canım." Buyur canım mı? "Bir şey yok hocam." sesim sinek gibi vız vız çıkmıştı. Bağırdı ve "Ne?" diye sordu, duymamış gibi. Tekrar konuştum ve bu sefer sesim daha alçak çıkmıştı. "Bir şey yok hocam."

3 saniyelik sessizlikten sonra konuştu. "Gerçekten hangi sporla uğraştımı bilmek istiyor musun canım?" yine sinek sesimle "Hayır hocam." dedim. Sanki her şey tekrarlanıyor gibi yine "Ne?" diye sordu. Bu sefer gazlanıp "Hayır hocaam" diye bağırdım. Işıklar açıldı.

"Hadi git arkadaşlarınla oyna." diyip gülümsedi. Dalga geçtiğim öğretmenden korkuyordum biraz daha orada dursam altıma bir şeyler kaçırırdım sanırım...

Bizimkilerin yanına koştum ve nefes nefese her şeyi anlattım. Dalga geçiyorlardı. "Orada yaşadığım gerginliği kimse anlayamaz ayıp ayıp yeni nesil çok kötü" dedim.

Okul çıkışında evlere dağılırken Jeongin "Bir şey yok hocaam diye bağırdı." Elimi alnıma koydum ve bir of çektim.

Evde kendimi yatağa attım. Stresten beden dersine çalışıyordum. Telefonu elime aldım "3 saat boyunca beden dersine mi çalışmışım... yuhh" gruba baktım sessizde olduğu için bildirim gelmemişti 4336 mesaj atmışlar işsiz gibi. Mesajların yarısı Jeongin spam mesajları. Bir şeyler yazmaya başladım.

---

Biscolata Fan Club

Felix
slm.

Jeongin
GELDI
GELDI
AHAHA
OH OH
HAH HAH
ÇAT ÇAT
PAT PAT

Changbin
Dur bir amk

Seungmin
Felix hiç kısaltmalı
mesaj yazmazdı bir
şey olmuş buna
anlat
bakim

Felix
BIR SEY OLMADI HOCAM

Jeongin
Hocam mi
HIXAM
HOCAM
PQNFUABQLDNSI
@//minho

Minho
ne oldu yine
BIR SEY OLMADI HOCAM
↪NE
SONCBAWNFBSS
DODNWI.FF
DOFNSI
.
FE
FF
FOS

Jeongin
Coss baydoner

Han
Gunaydiiin

Changbin
Ne gunaydini amina
saat aksam 5 oldu
okula bile gelmedin cok sey
kaciedin
bak
anlatiyim
simdi
bu
beden
Changbin yazıyor...

Felix
CHANGBIN SUS
SUSU
SS
UU
SS
SHUT UP
STFU
🖕

Changbin
Neyse devam ediyorum iste
bu beden ogretmeni
ve felic
c
ne amk
deterjan markasi gibi

___

___

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

___

Han
NEE
NE
QPMCYSBQKF
PSNFUSBQONFSNQ
F
FOENEIF

Felix
Sus
gulme

Han
Ne?

Felix
HAYIR HOCAAM

Seungmin
Ben gruptan cikiyorum
bb bu vahsi ortamda
yasamimi surduremem

Bang Chan
Selaam
siz burada keyifle
mesajlaşırken

Minho
Keyifle?

Bang Chan
Dur bi.
Ben öğretmeni araştırdım
bizimle yaşıt ama nasıl öğretmen
bu

Felix
Ya ben bir suredir
beden sorulaei cozuyodum
bugun
Felix yazıyor...

Minho
Beden sorusu?

Felix
Ya amk bir dinle
bir dinle
bimemedigim soru var
ogretmene soriyim mi

Jeongin
at mesaj
de ki
HOCAAM
yaoamadim
soruyu
de
bakin
de
kellenizi alirim de.

Felix
Tamam
👍👍

Jeongin
DUR NE
Hayir
Ahayur
HAYIIUR

Changbin
Ugrasma grup sessizde
1 yil sessize almis
şerefsiz

---

Hyunjin - Felix

Felix
HOCAAM
(17:43)

Hyunjin
?
(17:43)

Felix
Yapamadigim soru var

Hyunjin
ee?

Felix
Bakmazsaniz kellenizi alirim

...

Beden Eğitimi // HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin