Arka Oda

415 41 10
                                    


...

Arkamı döndüm ve sese baktım. Bana bakıyordu. Korkudan ayaklarımı popoma vura vura yanına gittim. "Buyrun HOCAM." bir anda bağırdım koridorda olan herkes bize bakıyordu.
"Ne bağırıyorsun kulak zarımı parçaladın."

Ne konuşmak istediğini anlamak için direkt söyledim. "Ne konuşmak istiyorsunuz?" sırıttı. "Çok mu merak ettin?" gözlerimi kıstım ve "Evet." net bir şekilde mesajımı aldığını düşünüyorum. "Pekii o zaman direkt söyleyeyim." Dalga mı geçiyor bu? söyleyeyim diyip söylemiyor.

"Hocam artık söyleseniz hani ders var ya." yürek yemiştim. "Sana yok" bana yok mu? "Nasıl bana yok" tırnaklarımı ısırmaya başladım. "Öğretmeninden izin aldım, madem bu kadar çok beden dersine çalışıyorsun boşa gitmesin değil mi?" Şaka gibi beden sınavı mı olacaktım şimdi.

"GİTSİN HOCAM, GELMESIN BIR DAHA." kafasını hayır anlamında salladı. "Seni sınav yapacağım şimdi kes sesini. Diğerleri haftaya voleybol oynayarak not alır."

Bir süre durduktan sonra konuştum "Hocam arka odaya geçelim isterseniz." bana baktı gülmemek için zor duruyordu. "Beni takip et."

Odaya geldiğimiz zaman önüme kağıt koydu. Sorular çok uzun bu ne böyle.
"40 dakika süren var, 10 soru her biri 10 puan, 1 tane bonus soru var 20 puan." Yutkundum ve sınava başladım.

Sorulari takır takır yaptım. Sınavı öğretmene verdim tam çıkacağım sırada durdurdu. "Nereye?" sınıfa gidiyorum orospu başla sorun var mıydı? "Birlikte kontrol edicez, bekle burada." Kafa salladım yanındaki sandalyeye oturdum.

Kalemi aldı elinde bir tur çevirdi. "Kalem çevirmeyi bana da öğretir misiniz?" bana döndü. "Başka zaman." kalemim kapağını açtı ve kontrol etmeye başladı ilk sorudan yanlış vardı. "İLK SORUDAN YANLIŞ MI? NASIL YA İMKANSIZ." kalemi kafama fırlattı. "Sus artık."

Kontrol etmeye devam etti 1 yanlış daha, gerisi doğru geliyordu -20 puan yedim. Bonus soru doğruysa yırttım. Gözümü kapattım stresten. "100 aldın. Çok komik seni böyle bir dersten yazılıya soktum. Bir daha öğretmenine küfür etmezsin değil mi?" Sevinçten çıldırıyordum çünkü böyle saçma bir dersten kalmamıştım. "HAYIR HOCAM."

Stresten kanım çekildiği için başım ağrıyordu. İzin alıp eve gittim kafamı yastığa koydum bir anda kablosu kopan internet gibi kapandım.

Saat 7 olmuş. Gruptakiler beni merak etmiş olmalı ki deli gibi yazmışlar ama o mesajların arasında dikkatimi çeken Hyunjin Öğretmen'in mesajıydı ama mesaja bakmadım bir kaç saat çevrimiçi olup ona yazmayacağım ki tripli olduğumu anlasın. Gruba yazmaya başladım.

---

Biscolata Fan Club

Jeongin
TELL ME
WHAT
CAN I DO
🍫🍫🍫

Felix
slm.
bugun
bden
beden*
sinavi oldum
ve stresten basim
agridigi icin
izin
alip eve geldim

Jeongin yazıyor...

Felix
BOLME KONUSMAMI

Changbin
PAKDUHAOWNFY
JXHDJDNAKEOFN

Felix
100 aldim iste
sizi voleybol sinavina
sokucakmis
sokucak derken
oyle degil minho yanlis
falan anlamasin
beden dersine calistigim
icin bosa gitmesin istemis
hincini cikariyor amk

Bang Chan

Felix
Bir daha konusmami
bolerseniz popisiniz ile kafanizin
yerini degistiririm
(6 kişi mesajı gördü)
simdi degil
konysun

Changbin
sen kime emir
veruyosun
kardesss
ülkuculer aklini alir
cccCCCccc

Jeongin
Kizdirmayin kucuk enisteyi

Bang Chan
😂😂

Minho
Sende emojileri kullanıp
durma amisina koyduğum

Han
amisina
OAKXUDHWOMCOFNWI

Jeongin
amisina koydugum

Han
yeterli boku cikti

Felix
neyse bb.
(6 kişi mesajı gördü)
CEVAP VERSENIZE ARKADASLAE.
ESSEK BASIVMIYIZ
YETER YA BIRKTIM BU
HAYATTAN
(Felix çevrimdışı)

Changbin
Bırktım?

Jeongin
Biriktim diyo yani

Han
mantikli ol neye birikmis

Seungmin
ayayay
asik mi olmus yoksa

Minho
BIKTIM DIYO NASIL
HAYATTAN BİRİKSİN
OFF

Bang Chan
😄👍

Minho
SEN OLMASAN OLMUYO
AMK
CAHİLLER SİZİ
SİZ NOOB
BEN PRO

---

Hyunjin - Felix

Hyunjin
Nasılsın Felix?
(16:43)
Nasıl oldun?
(17:39)
Daha iyi misin?
(18:01)
Lütfen bana haber ver
olur mu?
(19:56)

Felix
iyi
(20:34)

Hyunjin
İyi olmana sevindim

Felix
Sakıncası yoksa bir şey
sorabilir miyim?

Hyunjin
Soruya göre degişir
ama tabii sor

Felix
Bizimle yasit olup nasil
ogretmen olabiliyorsunuz
aciklamasi yok
mezun olup staj gormeden

Hyunjin
Para

Felix
?

---

...

Beden Eğitimi // HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin