...---
*Chris, tatil 🏖🔥 grubunu oluşturdu*
*Chris, Felix, Jeongin, Seungmin, Minho ve +3 diğer kişiyi ekledi.*
Minho
Kaçıncı grup bu mallarJeongin
Ya siz ne kadar malsini ya
mallar
!!!Changbin yazıyor...
Chris
Ne diyorsunuz ya
Duyuru için açtım bunuFelix
Ne duyurusu be
gece gece uyusana
yarın sabah gitmiyor muyuzChangbin yazıyor...
Hyunjin
evet sabahtan gideceğiz
değil miChris
Sabah gideceğiz demedim ama
ve Felix saat daha akşam 7Jeongin
saat daha bes saat saat daha besHan
saat daha 7 saat saat daha 7Jeongin
Yok olmadıali eti 7
Han
UzaklaşChris
Neyse bu gece çıkıyoruz yola yarın sabah orada oluruz uzak çünkü
saat 22:00 gibi evimin önünde olun
bavullarınız hazırdır diye düşünüyorumChangbin yazıyor...
Chris
Ne yazıyorsun iki saattirMinho
neyse saat 22.00'da görüşürüz***
---
Felix
---Boğazım kuruduğu için su dolu bardaktan bir yudum aldım ve ahşap sehpaya tekrar bıraktım. "Bardağın izi çıkmış geçmes bu şimdi." Ben of çekerken telefonum çaldı, arayan kişiyi tahmin etmek zor değil.
Chris arıyor...
✔️ ❌️
"Kapatsam ne yapabilirsin acaba."
Chris arıyor...
✅️ ❌️
-Chris, 00:12 saniye-
"Aloo"
"Efendim Chris."
"Kardeşim gelsene eve 22:00'a neredeyse 15 dakika kaldı ve sadece sen yoksun çabuk ol gel. Senin yerine başkasıyla giderim."
"Tamam"
"Çabu-"
-Arama sonlandı.-
-01:46 dakika-Suratına kapattım... neyse umrum dışı. Bavulum hazır kapının önünde beni bekliyordu. Pijamalarımı değiştirdim, yağmur yağarsa diye dışarıya astığım kıyafetleri içeriye aldım ve evde açık olan lambaları söndürdüm. "Artık gidebilirim sanırım."
***
"Lan oğlum kaysana" Jeongin suratıma baktı ve; "Kucağıma gelip sen oturdun sen çekil, boş koltuk var." Göz devirdim. "Hyunjin'in yanına oturdun ve ben üstüne basa basa kalk demiştim kalkmadığın için kucağına oturdum."
***
Jeongin'in kükremesiyle uyandım. "Lan bana sarılıp uyumuşsun kucağımda, bacaklarım uyuştu senin yüzünden." Uyku sersemiydim ve gözlerimi tam açmıyordum. "Ben seni ayıltırım şimdi." Umrusamaz bir şekilde omuzlarımı salladım. Havalandığımı hissettim ilerliyordum. Gözlerimi araladım ve etrafa baktım.
Minho, Han ve Changbin bavullarla uğraşıyordu Chris görevli ile sohbet ediyordu Hyunjin ise telefon konuşması yapıyordu. Chris görevliye sırayla herkesi işaret etti ve bize baktığında görevliye bekleyin işareti yapıp koşmaya ve aynı anda el sallamaya başladı. "Hey! Heyy! Nereye götürüyorsun onu Jeongin."
Jeongin gülerek konuştu. "Uykusunu açacağım." demesiyle fırlatılmam bir oldu. Soğukluk hissettim ve çırpınmaya başladım.
Chris utançtan yüzünü kapatıyordu. "Ne malsınız." Jeongin gülmekten yerlere yatmıştı. Öksürerek, merdivenden tutuna tutuna havuzdan çıktım. Jeonginin yakasından sürükleyerek havuza ilerledim. "Lan bıraksana." Çırpınıyordu ama gülmekten hareket edemiyordu. Havuzun dibindeydik. "Atmamam için yalvar." Jeongin zar zor konuştu. "Bana ne... DUR TAMAM ŞA-" Sözünü yarıda kesip havuza attım.
---
...