"A-DİN"
"A-DİN"
"ÖLDÜR ÖLDÜR ÖLDÜR!!"
Sahi ya öldürmek neydi? Cani değilim ben. Hık diyince adam öldürülmüyordu değil mi? Evet öldürülmüyordu. Ama konumuz bu değil.
Karşımdaki kıza bir yumruk daha geçirip kollarından tutarak yüz üstü yere serip üzerine çıktım. Ellerini ters kelepçe takar gibi birleştirdim sırtında.
Hakem gelip "3-2-1 KALK! " diye bağırınca kalktım. Sağ elimi kaldırıp "ADİN! " diye bağırınca kahkaha attım.
Etraftan coşku dolu sesler geliyordu. Bi o kadar da yuhalayan küfür edip terbiyesizce şeyler söyleyen birsürü kişi.
Hemen ringden çıkıp odama doğru ilerledim. Bir anda omzuma atılan havluyla arkamı döndüm. Refleks olarak karşımdakinin omzuna yumruk attım
"Şampiyon yavaş! " Barının sesini duyduğumda arkamı döndüm. Barın omzunu tutuyordu. Yüzüne bakılırsa canını acıtmış olabilirim. Omzumdaki havluyu boğazıma götürdüm. Sildikten sonra parmak boğumlarımdaki kanı sildim.
"Kızım çok iyiydin diyen" Boraya kahkaha attım.
"Tabii her zaman. Kızın çürük olması benim sorunum değildi Barın. " diyip havluyu onlara fırlattım
"İşte benim kızım!" diyip kafamı omzunun altına alan Boraya tekme atmaya çalıştım. Ama nafileydi omzuna alıp yürümeye başladı.
"Boru bıraksanaaa!" dedim.
"Boru ne ya gerizekalı!" diyince kıkırdadım. Onu çok seviyordum.
Ha bu arada kendimi tanıtmayı unuttum herhalde. Ben Adin 22 yaşıma yeni bastım. Üniversite öğrencisiyim. Yasak dövüş klupleri arasında birinciyim tabii. Altın oyuncu derler.
Abartmış olabilirim. Ama dövüşmek yada kavga etmek benim herşeyim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Adin
Teen FictionKendimi tanıtmayı unuttum herhalde. Ben Adin 22 yaşıma yeni bastım. Üniversite öğrencisiyim. Şimdilik bu kadarr. ----- Yeni bir hikaye yeni bir dünya. Oylarınızı esirgemeyin kuzulaağr🦋✨