"Daha iyi olmakmış" tiksinircesine söylediğim sözle yüzümü ekşittim.En iyileriydik zaten. Sadece alanımız sorunluydu.
Ayak sesleri duymaya başladım. Duyularım çok iyiydi. Yürüme tarzından Barın olduğunu anladım. Yüzümü buruşturup gözlerimi açtım. Açar açmaz kafamda dikilen Barını gördüm.
"Sen burda ne geziyorsun? " sesim öfkeli çıkmıştı. Sanki birazdan ringe çıkıp dövüşecektik.
"Kardeşim yanlızlık istemiş. " dedi. Yanlız olmam için onun gitmesi gerekiyordu.
"Bu yüzden defolmalısın Barın. " dedim. Yüz ifademi silip ciddileşerek.
Hangi kluple anlaşıcağız.
"Cidden okumadan mı imzaladın sikik şeyi?" kafamı evet dercesine salladım.
"Aptal kız en azından imza attığın yerin hemen yanına baksan görürdün." dedi. Gözlerimi devirip.
"Bakmadım işte amına koyayim söyleyecek misin yoksa gidip imzaladığım şeyi yırtayım mı? " bir hışımla ayağa kalktım ve parmağımla yolu gösterdim.
"Siktir git" dedi sadece. Gözlerimi inanamaz derecede açtım kaşlarım sanki uçak gibi havada uçuyordu.
Arkasını döndü ve bana baktı. Güldü. Sonra önüne dönüp konuşmaya başladı.
"Çoktan gönderdik onu" dedi yere otururken.
Hızla yanına geçip.
"Zaten şaka yapmıştım."
"Ee söylesene şu sikimsonik klup adını" dedim.
Feza diye fısıldadı.
Ne? dedim.
Bana ters bir bakış atıp.
"FEZA" diye bağırdı.
"Faze ne ya" diyip önüme döndüm.
"Uçsuz bucaksız demekmiş. Sonu olmayan falan diyordu baktık biz Borayla"
"İyi kaçırmayın zaten" diye tersledim onu.
"Neyse kalkda gidelim. Yarın uzun bir gün olacak. "
"Eveeet kalkıp okula gideceğim... "
"Parçalarım kızım" seni diyince motoruma doğru koşmaya başladım.
"3 aydır gitmiyorsun zaten. İş güç olunca mı aklına geldi."
"Ne işi gücü ya ben 22 yaşındayım daha!" koşarken bağırıyorum.
"Yaşına sıçarım senin gel buraya!"
"Ya gerizekalı gitmiyorsun okula falan Kelepçeyi taşıyacağız. İncelersin hem Feyza mıydı Feza mıydı her ne deniliyorsa orayı işte."dedi.
Motoruma binip kaskımı dikkatlice taktım. Evet yarın oraya gidecektim. Okulu pek sevmiyordum. Gidersem sınavlara girerdim ki buda benim için cehennemde ateşlerde yanmaktan farksızdı.
Yarın gidip görecektim. Merak ediyordum. Acaba dişime yetecek rakiplerim olarak mı
----------------------
Selaaağm yeni bir hikayeyle gene beeğnnOy vermeyi lütfen unutmayın seviliyorsunuz öptümm🦋✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Adin
Teen FictionKendimi tanıtmayı unuttum herhalde. Ben Adin 22 yaşıma yeni bastım. Üniversite öğrencisiyim. Şimdilik bu kadarr. ----- Yeni bir hikaye yeni bir dünya. Oylarınızı esirgemeyin kuzulaağr🦋✨