İlk defa yazmaya başlıyorum kusurum olursa simdiden ozur dilerim🙏🏻💕
Win'in ağızından;
Her zaman ki gibi erken kalkıp kahvemi içmiştim. Ve uyandırmam gereken bir oda arkadaşım da vardı asla uyanmazdı, uyandırmaya çalışsam da.Win:GUN ARTIK UYANMALISIN SAAT 8 OLDU NEREDEYSE DERSE GEÇ KALICAZ BAK GERÇEKTEN SENİ BIRAKIP GİDERİM DAĞ AYISI.
Gun:Tamam hayatım,uyandım sakin ol.
Win: Aferin şekerim. (sevgili değiller bu arada anlaşma şekili diyelim😁)Gun benim en yakın arkadaşımdı onu gerçekten çok seviyordum. Tek güvendiğim insan ve sırlarımı anlatabildiğim tek kişiydi. Tek sevmediğim yanı tembel olmasıydı. Her gün onu uyandırmak ölüm gibi bir şey'di benim için. Neyse ki derse yetişmiştik.
Öğlen arası:
Gun: Bu sene tekrardan futbol takımına giricek misin*sırıtarak*
Sırıtmasının nedeni takımdaki çocuktan hoşlanıyor olmamdı. AMA ÇOCUK HOMOFOBİK. Aslında bende gay değildim nasıl desem onu görmeden önce her ne kadar LGBT'ye saygım olsa bile insanların hemcinsinden neden hoşlandığını anlamıyordum büyük göğüslü dolgun kalçalı hatunlar varken erkek götümü sikicektik? Hayır bu çok saçmaydı. Ta ki onu görene kadar.. Hayatımın dönüm noktası olmuştu o karın kasları,hayvanları sevmesi,yapılı vücudu,dolgun dudakları... Ve olmazsa olmaz görünce içimi neşe ile dolduran gülüşü... ANLATIRKEN YİNE AŞIK OLDUM ULAN. AMA HOMOFOBİK. Kim bilir belki o da bana aşık olur günün birinde..Gun Win'in kafasına vurur.
Gun: Ya salak evladı soru sorduk yine daldın gittin.
Win: Şimdi sana da dalıcam. Kafamı acıttın haysiyetsiz herif. Neyse takıma girmeyi planlıyorum tabi ki ama ya o girmezse boşa girmiş olurum.
Gun: O zaman git ve ona sor katılıyo mu diye.
Win: Yapamam
Gun: Hadi ama takım arkadaşıydınız?? Gidip sor. Bir şey kaybetmezsinAslında haklıydı takım dağıldığından beri konuşmasakta bu sene tekrardan takıma giricek miydi girmeyecek miydi bilmek hakkımdı (bana göre😁)
Win: Aslında haklısın ya. Hadi gel soralım
Gun: Ben gelmiyorum
Win: Sana seçenek sunmadım geliyorsun dedim.Gun tabi ki de gelmişti. Birlikte siyaset bölümüne gittik daha doğrusu en boktan bölüme. Onların sınıfına girdiğimiz de yoklardı bir kaç kişiye sorduğumuz da ise görmediklerini söylemişti. Ümidimizi yitirip bahçeye çıktık. Ve yanımıza geçen sene takımda olan başka bir çocuk geldi.
Toptap: OOOO KARDEŞİM WİNNN SENİ BULDUĞUMA SEVİNDİM BU SENE TAKIMA GİRİYORSUN DEĞİL Mİ SENİN GİBİ BİR KALECİYİ KAYBETMEK İSTEMİYORUZ.
Toptap cidden sevinçli görünüyordu. Benim aksime. Ya o takıma girmeyecekse? Şuan ne yapacağımı bilmiyordum toptap ile gitmeli miydim?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
27 Numara (Brightwin)
Teen FictionWin:Bir insanı kullanmak isterken aşık olmak mı? Hayır, kimse bu kadar aptal değil. Bright: Beni atladın. Win:Haklısın atlamışım aptal Bright.