Gözlerimi araladığımda dedemin evindeki odamdaydın. Vücudun sıcaktı ve titreme yoktu sanki hiçbir şey olmamış gibiydi. Aşağıya indiğimde Glastin dedem ve kuzenim oturuyordu. Bende karsilarindaki tekli koltuğa geçtim ve kendimden emin bir şekilde oturdum.
-Belli ki ben burdan gidemiyorum ama bu senin eşin kalacağım anlamına gelmez Glastin bence sen kendine yeni bir eş bulsan iyi edersin.
-Malesef bulamaz çünkü seninle birlikte ve ölene kadar öyle olacak.
-Annem ve babamı çağır dede lütfen artık sağlıklı düşünemiyorum onların yanımda olması gerek.
Diyip odama çıktım kuzenimin dediği umrumda bile olmamıştı
Burdan gitmeye tekrar çalışmayacaktım çünkü neredeyse ölüyordum kendi kendime aklıma gelen kelimeleri söylemeye başladımSit sigillum confractus et obsignatorum obliviscuntur invicem
Kelimeleri okuduğumda sanki içimde bir şeyler gitmişti sanki bir şey kopmuştu. Burdan gitmeyi tekrar deneyeceğim diye çanta hazırladım ve dağcılık becerilerimu kullanıp ağaca tırmandım.
Ego tavan oldu be
Kasabadan biraz uzaklaşmıştım vücudumda hala bir etki hissetmiyorum yorulduktan sonra oturup dinlendim ve bir şeyler yedim çok güzel bir gölet vardı ve balıkları görüyordum canım cekmisti almak istedim ama sonra vazgeçtim. Kalktım yürümek istedim ama yuruyemedim beni bir şey engelledi bacağıma baktığımda bir siren vardı....
Gözlerimi actigimda cam bir cubbenin altında idim etrafın su doluydu. Başımda iki siren bekliyordu ama insan halindeydiler
-Merhaba
Ama cevap vermediler bende konuşmadım kalkmaya çalıştım ama kalkma izin vermediler. Doktor sandığım gelip beni kontrol etti.
Kafasını sallayıp kalkmama yardımcı oldu sonra da iki kız gelip bana yardım etti ve büyük bir salona geldik. Başka bir adam ve gözleri yaşlı bir kadın vardı.....
GLASTİNDEN
Eun'u eve getirdikten sonra biraz oturdum ve bende eve gittim bir süre sonra benden uzaklaşan bir şey hissettim ve gizle Eun'un evine gittim. Eun evde değildi hepimiz kurda dönüşüp kokusunu takip ettik ama göletten sonra kokusu yoktu
-KAHRETSİN!
onu bulamıyordum uzun zaman olmadı sadece 2 saat ama bulamıyorum onu çok özledim eğer onu bulursam hiçbir şeye zorlamayacak tim onu söz verdim büyüklerin önünde.
Ancak bu kadar yaza bildim neden bilmiyorum ama sanırım artık ilham gelmiyor....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurt Mührü
Fantasysıradan bir kızın yurt dışında yaşama hayali ile bir anda cesaretlenip İsviçre'ye gitmesi ile başlayan macerası