~Introductie~

32 1 0
                                    

~Dit zijn de hoofdpersonen in het verhaal:

Alice: Alice is 22 jaar oud en diehard fan van BENR (Bart en Robin). Ze gaat naar bijna elke show van de jongens, samen met haar vriendinnen Sophia en Jasmine, die ze ook heeft leren kennen door BENR. Alice studeert aan de universiteit, maar heel soms skipt ze college om naar een show van BENR te gaan. Ze was tot een tijdje geleden best wel verlegen, maar door Bart en Robin is ze dat nu veel minder en is ze soms zelfs te aanwezig en te direct.

Sophia: Sophia is 21 jaar oud en ook een diehard fan van BENR. Ook zij gaat naar bijna elke show van de jongens, ondanks dat ze daarvoor vaak ver moet reizen omdat ze uit Limburg komt. Ze is ook smoorverliefd op Robin en is er kapot van dat hij sinds kort een vriendin heeft.

Jasmine: Jasmine is 22 jaar oud en diehard fan van BENR. Ze gaat ook naar bijna elke show van BENR, net zoals Alice en Sophia. Ze houdt van filmen en fotograferen, wat ze dan ook vaak doet bij de shows van BENR.

Robin: Robin is 30 jaar oud en maakt samen met Bart muziek onder de naam 'BENR'. Hij vindt optreden en muziek maken het leukste wat er is en vindt het erg leuk dat Alice, Sophia en Jasmine hem en Bart zo supporten als fans. Ook houdt hij van kitesurfen en mountainbiken als het lekker weer is. Verder heeft hij sinds kort een vriendin genaamd Pippa en dat vinden de fans stiekem ook wel een klein beetje jammer, omdat ze wel een oogje hebben op Robin.

Bart: Bart is 29 jaar oud en maakt samen met Robin muziek onder de naam 'BENR'. Ook hij vindt muziek maken en optreden het allerleukste om te doen. Hij is ook altijd blij om zijn fans weer te zien. Verder woont hij samen met zijn vriendin Charlotte en zijn hondje Suus. Bart houdt verder van gitaarspelen, wat hij ook veel doet op bij optredens.

Ik BENR voor jeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu