- Mint töprengsz?
Elmélyülten álltam az ablaknál és nem is vettem észre, hogy Taylor mellettem van.- Semmin - adtam a tudtára, majd hátrább léptem, de megragadta a karom.
- Előlem menekülni óriási hiba! Szánalmas vagy... Ne aggódj, nekem nem kellesz, de Ethannek igen.
- Miért utálsz ennyire? Nem tettem ellened semmit.
- Már attól is ki ráz a hideg, ha megszólalsz.
Elengedett, majd odament a többiekhez.Leila örült ennek az egésznek mit sem sejtve, hogy valójában minket akarnak tönkretenni, nem pedig bulizni.
- Te bolond vagy ha azt hiszed ezek jót akarnak nekünk!
- Jaj, te vészjósló! - nevetve a vállamra tette a kezét. - érezd már jól magad egyszer legalább.
- Még mindig nem érted?
Nem tudtam befejezni a mondatot, mert csengettek az ajtón.Taylor meglepetten nézett a fiúkra, aztán rám. Újra szólt a csengő, így Taylor kénytelen volt ajtót nyitni.
- Engem elfelejtettél meghívni, drágám!Sosem hittem volna, hogy ennek a nőnek a hangja megnyugtató lesz nekem, de amikor belépett az ajtón, egyszerre minden félelem elhagyott.
- Azt hitted nem tudom meg, hogy bulizni készülsz? Hogy gondoltad?
Tíz perces vita után egymást felfalva táncoltak.
- Menjünk!
Leila nem akart mozdulni és egyáltalán nem érdekelte, hogy a fiúk szórakozni akartak velünk.- Hogy lehetsz ilyen?
Felém fordult és úgy nézett rám, mintha minden az èn hibám lenne!Örülnie kellene, hogy megúsztuk és a fiúk nem bántottak minket. Ki tudja mi lett volna ha Nataly nem jön...
***
Késő este, miután mindenki kidőlt a sok piától,
Elindultam a közeli parkba, ahol összefutottam Leilával és Damiannal.- Na, hogy telt a buli?
- Totálkárosra itták magukat!
- Igazad volt, ne haragudj! - lesütotte a fejét majd átölelt.- Tudom, hogy néha makacs vagyok.
- Néha? - felnevettem hisz ő mindig makacs.
- Nem eszünk valamit? - Eddig szótlanul álló Damian végre kérdezett valamit. - Éhes vagyok! - jelentette ki unottan.
Egy a parkhoz nem messzire lévő étterembe mentünk, ahol nem voltak sokan, így csendes volt a hely és mi is néma csendben ültünk és bámultuk egymást.
Nehéz úgy beszélgetni, ha keresni kell a megfelelő témát, és bevallom őszintén, nem vagyok a szavak embere.
Miután Damian pizzát rendelt, Leila kiment a mosdóba én pedig egyedül maradtam ezzel a fiúval, aki olyan idétlenül nézett rám, hogy szívem szerint kirohantam volna onnan!- És mi újság?
Ez most komoly?
- Ő... Minden oké... Veled? Inkább maradtunk volna csendben.
- Jó minden! Készülök a holnapi matek dolgozatra. - bólogatott hevesen. - Neked hogy megy a matek?
Jaj ne... Ugye nem azt akarja kérdezni, hogy nem-e megyek át hozzá tanulni? Frászt kapok!
- Nem szeretem a matekot... - megráztam a fejem és gyorsan haraptam egyet a pizzából. Persze nem mondtam igazat, nagyon is szerettem a matekot.
- Óh, ez esetben segítek!
DU LIEST GERADE
Fogd A Kezem...
RomantikNincs is annál rosszabb, ha új suliba kell menned, tele idegenekkel. Jessica megismeri új családját és mindent meg tesz azért, hogy megfeleljen az elvárásoknak, de mostoha testvére Taylor akadályozza ebben. Ez a srác maga a borzalom... Jessica és T...