A börtön

45 4 3
                                    

*Jelen idő*

-Ugh nem hiszem el hogy megint jön Quackity.
-Nem tudom hogy miért kell neki az a hülye rivive book. Ő úgyse tud kezdeni vele semmit mert csak én érthetem a szövegét.
-De mi is tenné izgalmasabbá a napom hogy új sérüléseket szerzek
Megérkezett közben a másik fiú.
-Hát újra találkozunk Dream.
-Ha most odaadod akkor nem esik bántódásod - mondta
-Már eljátszottuk ezt párszor Quackity és a válaszom még mindig nem...
A fiú már készült megütni de , ....

*Ugorjuk egy kicsit visszább a történetben , hogy mi is történt hogy erre a sorsra jutott a maszkos fiú ;)*

Szóval ebben a világban vannak zombik , skeleton-ok , creeper -ek és még több ilyen szörny. De ezek a szörnyek nem tudnak véglegesen megölni mert újra fogsz éledni de a cuccaid elvesznek de ha visszamész a halálod pontjára talán vissza tudod szerezni s cuccaid. Ezen kívűl még vannak canon halálaid is , három ezeket úgy veszítheted el ha egy másik ember öl meg háromszor. Ha elveszíted az összes canon életed meghalsz és elkerülsz egy rémálomnak tűnő helyre ahol nincs más rajtad kívűl. A te helyedet a Dream SMP a szellemed veszi át vagy csak a jó emlékeiddel vagy csak a rossz emlékeiddel , de újraéleszthetnek a revive book-kal , de az Dream-nél. Ja és van kettő plusz egy univerzumunk az egyik a nether a másik pedig a End de a Dream SMP istenei nem enged senkit elmenni oda , a harmadik univerzumról kèsőbb beszélünk. Most viszont haladjunk a múlttal is egy kicsit 🫠.

*Múlt*

Van egy úgy nevezett  Istenek világa nevű dimenzió ott vannak az istenek mint DreanXD ,Mumza , és még egy két másik Isten , de nekünk most DreamXD a fontos. Dream-nek és DreamXD-nek azért hasonló a neve mert XD-nek Dream a fia (Omg milyen meglepő...) XD úgymond mindennek az Istene (Azt lusta vagyok kitalálni , hogy , hogy lett XD-nek a fia Dream szóval 🤷‍♀️) Van egy úgymond szeretője DreamXD-nek még pedig GeorgeHD (WOW milyen kreatív nevek...)
(Nem GeorgeHD-tól van Dream mert HD fiú és HD nem George ők két különböző személy)
Szóval Dream 16 éves koráig az Istenek közt élt de egy küldetéssel megbízva leküldték az   SMP-re. Ott a találkozott Gogy-val. (Slimecicle is egy Isten) Így kezdődött Dream égy George barátsága
———————————————
Köszönöm hogy elolvastad ezt a részt , szerintem nem lett olyan szar és ezt majd folytatni is fogom Jó reggel/estét/napot!

A börtönbe zárt zöldTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon