Reggel az ébresztőm szörnyű hangja keltett negyed hét körül. Azért keltem korán mert rólam köztudott, hogy nagyon lassú vagyok. Komótosan elindultam a fürdőbe egy gyors zuhanyra majd nekiálltam felöltözni. Egy egyszerű fekete farmert vettem fel egy fehér fuck you feliratú felsővel. Majd a sminkem következett ami mondjuk nem volt sok csak egy szempillaspirál és halvány szájfény. Utána a hajam befontam kettőbe és utána lementem reggelizni. Egy melegszendvicset ettem és felmentem felkelteni a többieket mert negyed nyolc volt. Szóval,miután ők is ettek Nik elvitt minket a suliba. Zsolti elvezetett a termünkhöz ami a 10-es számú volt. (Nem Neymar miatt írtam a 10-es számot csak nem emlékszem a teremszámra ami volt a könyvben. 😕) De nem mentünk be mert még volt dolgom az igazgatóiban. Szóval én ott kezdtem a napot. Charles Borrel vagyis az igazgató elmondott minden fontos tudnivalót, de igazából már mindent tudtam. Zsolti mindenre felkészített. Miután elmondott minden fontosat elengedett a termembe. Mielőtt bementem volna nagy levegőt vettem és bekopogtam.
- Igen? -hallottam meg egy férfi hangot. Benyitottam és ott ült Zsolti, Cortez és 9 ismeretlen ember.
- Jó napot kívánok. Elnézést a késésért Borrel igazgatóval beszéltem. -mondtam félénken miután beléptem.
- Semmi baj. Pont most mondtam, hogy nemsokára bejössz a terembe. Szóval osztály, Rentai Renátának hívják a hölgyet ő lesz az új osztálytársatok. Kérlek Renáta mutatkozz be az osztálynak.
- Sziasztok mint hallottátok Rentai Renátának hívnak, de ha lehet maradjunk a Reninél.
- Vagy a Manónál és a Stellánál.- kiáltotta be Zsolti.
- Az csak neked vagyok.-vágtam közbe.- Szóval Reni vagyok 17 éves. Két éve elköltöztem külföldre családi okok miatt. Ott laktam sokáig, de most a báttyámmal és ezzel a majommal élek- mutattam Zsoltira nevetve mire nemes egyszerűséggel bemutatot. - Komolyra fordítva a szót. Zsolti gyerekkorom óta a legjobb barátom. Mielőtt kimentem volna egy évig nem jártam gimibe mivel magántanuló voltam. Kérdés?
- Miért vagy most itt?- na vajon ki volt? Cortez. Talált.
-Mi közöd hozzá? Amúgy szerintem kussolj. - mondta ingerülten Zsolti és egy barna hajú kockának kinéző zöld szemű fiú.
- Csak kérdeztem.
- Szerintem te ne kérdezz. Azok után amit tettél.-találtam meg a hangom újra.
-Mert mit tett? - kérdezte egy nagyon szorols copfú lány.
- Azt majd később még nem állunk készen elmondani. - mondtuk egyszerre Zsoltival.
- Neked ehhez semmi közöd kis s***fej. (Bocsánat, nem lesz sok káromkodós rész, de ez most kellett neki)- ordította Cortez Zsoltinak.
-ELÉG LEGYEN. ANTAI-KELEMEN ÁDÁM MOST AZONNAL AZ IGAZGATÓIIRODÁBA. NEM EZ VOLT AZ ELSŐ ILYEN VISELKEDÉSED. - üvöltötte Haller teljesen magán kívül, mire szinte azonnal eltűnt az említett a teremből.Szisztok. Szerintem ez az utolsó rész ma.
ESTÁS LEYENDO
Útvesztő~ Egy fiú és egy lány szerelme Befejezett✅✅✅
FanficSziasztok. Rentai Renáta vagyok 17 éves kamasz lány. Néhány éve elvesztettem mindkét szülőmet és azóta félek nyitni az emberek felé amióta a barátom erőszakos volt velem. Mióta a szüleim halottak a nagynénémék a gyámjaim. Van egy báttyám. A Szent Jo...