28.rész

101 10 11
                                    

Dave szemszöge

- Remélem Ren is így érez és jól meglesztek, de ha egyszer is sírni fog megbánod, hogy.....- de nem tudta befejezni mivel Zsolti jelent meg.
-Siessetek Reni elindult haza, hogy megkérdezi Niket, hogy igaz-e ez. Siessünk.
- Sietek. Ha valami baja lesz neki esküszöm megbánjátok Nik és Ricsi.-morogtam. (Btw:csak nekem jutott eszembe Piton a Harry Potterből erről a mondatról?) Elindultunk Reniékhez ahol már ment a vita.
--HOGY TUDTÁTOK EZT ELTITKOLNI ANNYI ÉVEN ÁT.-kiabálta Reni
- RENÁTA NEKED AKARTAK JÓT.-Kiáltotta Kinga.
-TE NE POFÁZZ BELE KINGA. ŐK NEM MONDTÁK EL NEKEM, HOGY VAN MÉG EGY TESTVÉREM AKI NEM IS CSAK A TESTVÉREM, HANEM AZ IKREM. ÉRTED? ELTITKOLTÁK ELŐLEM.
-Reni...igaza van Kingának neked akartak jót.-szólt bele Zsolti.
-NEM IGAZ. ELHALLGATTÁK ELŐLEM.
-HÚGI MINDENT MIATTAD CSINÁLTUNK.-szólt bele Ricsi.
- TE NE HÍVJ HÚGINAK. HOL VOLTÁL AZ ELMÚLT 18 ÉVBEN.
-Elmondok mindent-sírta Nikkel együtt.

Reni szemszöge

- Mikor megszülettetek anya és apa házassága válságban volt. Anya és apa is csak egy lányt akartak. Nagyon is. Mikor megszülettetek lehettem olyan öt éves. Én vigyáztam Ricsire. Nem akartam, hogy szarul érezze magát azért mert a szülei nem szeretik ezért beszéltek anyuék és örökbe adták. Én erről nem tudtam csak akkor tudtam meg mikor anyuék egyszer elszólták magukat előttem. Akkor voltam olyan 12. Nem akartam elmondani neked ezután mivel akkoriban amikor anyuék meghaltak nagyon nem voltunk jó viszonyban sőt beszélőviszonyban sem. Azután te Kanadába kellett, hogy költözz és akkor kerestem meg Ricsit...-kezdte Nik.
- Én addig nem is tudtam, hogy van családom csak ,,anya" volt. Nehezen fogtam fel, hogy van családom. Nehéz volt és te sem voltál ott. Nikkel elkezdtünk beszélgetni, megismerni egymást. Rájöttünk, hogy mindketten olyanok vagyunk mint apa. Nik mesélt rólad és kiderült, hogy te pedig tiszta anya vagy. Nik nem akarta elmondani neked addig amíg nem leszel teljesen jól. Te soha nem mondod ki, de rád van írva, hogy fáj valami.- mondta el a végét Ricsi....

Sziasztok. Ennyi volt mára. Szép estét/napot/reggelt. 🥰😘😍

Útvesztő~ Egy fiú és egy lány szerelme Befejezett✅✅✅Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang