Doja Cat - Candy
-
25 yaşındaki Jungkook delta olmasının yanı sıra büyümesiyle tamamen omuzlarına yüklenen sorumluluklar altında ezilirken hayatını kurtarmak ister gibi, onu tüm bu işkencelere bağımlı hale getirecek kişiyle karşılaşmıştı. Yanındaki izci çocuklarla beraber ona kurabiye satmaya çalışan pembe saçlara sahip omegaya ilk görüşte aşk diyebileceği tarzda bir şeyler hissediyordu. Aynı okulda olduklarını öğrendiğinde onu daha fazla görebilmek için işlerden fırsat bulduğu her an, yorgun da olsa üniversitenin kampüsünde oluyordu.
Uzun uğraşlar sonucu onunla yeniden karşılaştığında Jungkook'un aklından geçen tek şey bu omegayı kendine bağımlı hale getirmek istediğiydi. Onunla sevişecek, sonrasında uzak kalacaktı ve böylece omega, Jungkook'un peşinden koşacaktı.
Ama öyle olmadı.
Jungkook daha ilk konuşmalarında anlamıştı. Bu omega yirmi yaşına girmiş olmasına rağmen daha önce hiç kızgınlık geçirmemiş, cinselliğe dair tek bir şey bile yaşamamıştı. Bunlara ihtiyaç duymadığı da halinden belliydi.
Gerçekten masum denilebilecek türden birisiydi. Jungkook başta bunu ilgi çekmek için yaptığını düşünse de onu gözlemlemek fazlasıyla işe yaramıştı. Başka bir açıklama yoktu. Taehyung gerçekten de zarif ve güzel bir omegaydı. Herkesin isteyeceği ama kimsenin erişemeyeceği kadar imkansız olan türden...
Tabii bu Jungkook için geçerli değildi.
✓
Yine yeni yeniden burdayız...
4-5 bölümlük bir ficle geldim bu sefer. Yazıp tüm bölümleri hazır hale getirdikten sonra yayınlamaya başlayacağım.
Bu arada şimdiden söyleyeyim ben karakterleri uke-seme diye ayırıp ona göre davranışlarını şekillendiren bir insan değilim ama yanlış anlaşılmak da istemem bu ficte Taehyung olgun değil, biraz daha çocuksu davranıyor. Sebeplerini de öğreneceğiz ficin içinde zaten. Dediğim gibi yanlış anlaşılmamak için uyarımı yapayım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
candy ✓
FanfictionYüzyılın deltası Jeon Jungkook'un kalbi, gördüğü ilk andan beri yalnızca Taehyung için atıyordu.