Doi străini în Enmore

15 0 0
                                    

Am început să îi reproșez totul ,chiar dacă nu era atât de vinovată precum eram eu .
-de ce țipi în halul ăsta la mama ta ?
-Nu ești mama mea ! . Și brusc am trântit ușa și m-am închis la mine în cameră.
      După ce am  intrat în cameră ,am închis ușa cu cheia și m-am mototolit în pătură  , mă uitam  la poze și  lacrimile începeau să curgă pe obrazul meu rece, toată viața mea se năruise .
Am ieșit din cameră demoralizată și am mers în baie , acolo a început greșeala vieții mele . Singurul instinct pe care îl aveam atunci ,era doar  tentativa de sinucidere pe care o aveam în minte ,dar îmi era frică de moarte .Am stat câteva minute in baie și m-am gândit la această posibilitate și la cât de mult țin la Gabriel și la viața mea .
Am plecat din baie si m-am întors din nou în cameră ,era ora 03:45  și eram atât de obosită ,dar nu puteam sa dorm. M-am așezat în pat și m-am gândit la prietenii mei din celălalt oraș, fața mea a,, căzut" demoralizată și am adormit între lacrimile și plânsetele mele.
     Dimineața , era o vreme tulburătoare la fel  ca și starea mea .

Am ieșit afară pentru a-mi limpezi mintea și în timp ce mă plimbam pe strada pustie am dat de mama care se îmbrățișa cu un tip în fața unei cafenele

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Am ieșit afară pentru a-mi limpezi mintea și în timp ce mă plimbam pe strada pustie am dat de mama care se îmbrățișa cu un tip în fața unei cafenele . Supărată am mers la ea și am început să il sugrum de gât și să dau cu pumnii ,palmele în el ,mama țipa și mă trăgea să îi dau drumul .
Puțin timp după apare și tata furios , și îi trosnește o palmă peste față și o înjurătură:
-Asta făceai tu la muncă?! ți-o trăgeai cu șeful tău?.Da,exact ăsta era șeful ei .
Îl trag pe tata și îi spun:
-Nu are rost tată ,e o curvă.
-Nici să nu îndrăznească să mai treacă pe acasă.
Și exact asta a și făcut , și nu s-ar mai fi întors daca tata nu o punea sa plătească pensia alimentară.
Mama venea o dată la 3 luni , și nu stătea mai mult de câteva minute sau maxim 1 oră .
      Totul începea sa meargă bine ,am trecut peste relația cu Gabriel ,iar pe Sami nu am mai văzut-o de ceva timp . Începusem liceul  și revenisem la vechile obiceiuri ,pe care le  aveam  în generală ( adică: citit ,statul in biblioteca până târziu, fără prieteni și nu mai ieșeam deloc din casă,doar atunci când așteptam un colet sau mergeam la market. Dar
până când Sami și-a făcut din nou apariția în viața mea ...
     

ElenUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum