Înainte de a îmi petrece vara în alt oraș,nu voiam să las totul așa.
Mama împacheta ca și când nu s-ar fi întâmplat nimic , nici măcar nu îi păsa de părerea mea sau dacă voiam sa plec cu ei .Tata vorbea la telefon despre afacerile lui la muncă și își pregătea costumul negru .
După ce au împachetat au urcat bagajele în mașină și eu eram atât de supărată încât nu am scos niciun cuvânt tot drumul.
Casa unde trebuia să stăm pentru restul săptămânilor arată bine ,dar nu se compara cu cealaltă ,era o casă mare cu piscină afară și o priveliște superbă,dar prietenii mei au rămas în Harbour . Mă gândeam daca mi-aș putea face prietenii noi , adică vecinii păreau de treabă și aveau și o fată de vârstă mea .
Ea era Sami , fiica vecinilor mei , este o fată cu părul brunet ,ochii căprui și foarte atrăgătoare.
Am ieșit de câteva ori cu ea ,dar nu aveam nimic in comun .Ea adora serialele , îi displăcea școala și își petrece timpul cu băieți mai mari decât ea.Eu nu sunt așa ,eu sunt o fată cuminte și îmi place sa petrec majoritatea timpului în biblioteca școlii pentru a citii cărțile și a studia pentru admiterea la un liceu bun.
Sami venea în fiecare zi la mine chiar dacă eu nu o invitam, vorbea mereu despre cât de bine se înțelege cu iubitul ei și asta era de- a dreptul stânjenitor pentru mine , deoarece eu nu am avut in viața mea un iubit nici măcar un prieten băiat pentru că mamei îi se parea o pierdere de timp și un anturaj prost .
Sami mi-a programat o ieșire în oraș cu un prieten de al ei ,eram foarte supărată pe ea .
M-am îmbrăcat într-o rochie neagră și o pereche de adidași in picioare ,chiar dacă ea râdea de mine .
După întâlnire băiatul m-a condus acasă ,nu pot spune ca arată rău ,era chiar drăguț doar ca eu nu eram pregătită pentru o ieșire cu un băiat .
Era destul de frig, așa că am acceptat să port geaca lui pe umerii mei.
Când am ajuns acasă i-am dat geaca înapoi ,iar el m-a sărutat ,eram toată roșie și am fugit în casă cât de repede am putut fără să îi zic nimic.
În casă era Sami care se uita pe geam râzând....
CITEȘTI
Elen
Roman pour AdolescentsElen este o fata inocentă, tocmai mutată într-un orășel din Londra . Elen este o fire foarte retrasă până o întâlnește pe Sami(o fată care o schimbă total). Gabriel este un băiat frumos și înțelegător,este un băiat deosebit,oare este jumătatea ei sa...