O nouă șansă la iubire

13 0 0
                                    

Având în vedere noua mea ,, prietenie" cu Sami ,am decis ambele să o luăm de la capăt și să uităm trecutul care ne-a provocat amândurora multe amintiri neplăcute.
În timp ce Sami imi umplea golul pe care mi-l provocase Gabriel,am început sa vorbesc cu mulți băieți, să îmi fac din nou prieteni chiar dacă ultima dată am eșuat.
Într-un timp m-am tot gândit și nu cred ca ar mai trebuii să îi mai dau o șansă lui Sami pentru o nouă relație.
După pauza pe care mi-am luat-o săptămânile astea am vrut să mă descopăr pe mine și să îmi dau seama despre ce vreau să fac în continuare .
Școala a început din nou în toamnă, iar majoritatea timpului îl petreceam acolo sau la bibliotecă unde mă înecam în cărți din cap până în picioare. La școală a apărut un coleg nou pe nume
Riven,un băiat foarte frumos și puțin cam arogant, dar se păre că genul ăsta mă atrage.
Riven era inteligent și carismatic ,dar avea un anturaj care era exact opusul lui ,iar grupul lui de prieteni nu mă suportau deci nu prea aveam cum să ajung la el.
Băiatul acesta mă făcea să mă îndrăgostesc de el ,atât de mult, prin vorbele lui ,glumele ,se împrietenise cu aproape toată școală ,ajungând și unul dintre cei mai populari băieți din școală .
Ajungând acasă am început să tastez mesaje cu Sami ,dar de data aceasta nu i-am mai spus de Riven precauție ,am iertat-o ,dar nu am uitat.
Oh doamneee!!!!!!Mi-a scris : Ce faci? sunt atât de fericită, am reușit însfârșit să îl uit pe Gabriel .
Riven era tot ce îmi puteam dori ,dar îl strica comportamentul ,vorbea cu atât de multe fete ,ma simțeam ca o variantă dintre cele 100 de fete cu care vorbea.

ElenUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum