Model

30 5 0
                                    

- Izvinite

Jedan covjek je pogledao u mene,a onda sam mogla primijetiti neku svjetlost iz njegovih očiju,pocele su se cakliti.
Ne znam od cega,ali gledao je u mene sa osmijehom,kao da prije par trenutaka nije imao mrzovoljan izraz lica.
Njegovo ljutito lice,pocelo se smijati, blago.

- Rijesio sam problem

Proderao se,a svi ostali su gledali u njega, te je nastala blaga tisina.

- Rjesenje mog danasnjeg problema je ona.

Uperio je kaziprst dvoje desne ruke pravo u mene,dok su svi gledali u cudu.
Primjetila sam da me pazljivo odmjeravaju, skeniraju svaki dio moga tijela,kao da su trazili nesto.

- Gospodine
Tiho sam se obratila.

- Danasnji model je ova cura

- Molim?!

Rekla sam u glas zajedno sa nekim,okrenula sam glavu i vidjela onog naduvenka kako zbunjeno gleda.

- Sigurno je doslo do neke greske gospodine,ja sam ovdje da vam donesem ovu fasciklu,ne da budem model.

Pruzila sam dokument,a on je samo proslijedio nekom od svojih radnika

- Ali moras,od tebe zavisi moja buducnost, model koji se trebao pojaviti danas,nije dosao,imala je nesreću.
Slikanje se mora odgoditi,a ako slike ne napravimo danas ,bice propast moje karije.

Uhvatio se za glavu te poceo moljakati

- Molim Vas gospodjice, Vi ste mi jedina nada.

Covjek je izgledao tako ocajno,opet je promjenio raspoloženje za manje od sekunde.

- Gospodine Roberto, Vi mora da se Salute,pogledajte je samo.
Nema ona to drzanje koje je potrebno za ovo snimanje

Dobacio je onaj iritantni lik,prvo sam se protivila ,nisam zeljela ovo,ali poslije rijeci ove budale ,neki inat je proradio u meni.
Naravno,kao i svako zensko kad ti kazu da ne mozes ti im dokazi da itekako hoces i mozes.
Jer ko moze da postavi granice za jednu mladu djevojku,niko.
Nijedan muskarac ne moze da obeshrabri djevojku ako ona to sama je dopusti.

- Zapravo gospodine, kazite mi kako Vam mogu pomoci.

Pruzila sam jedan topli osmijeh ,te ostro pogledala onu budalu,koja je gledala u mene.
Za samo nekoliko minuta bila sam obucena u jedan od najskupljih komada odjeće.
Bila je to prelijepa haljina,nije bila toliko komplikovana ali upečatljivi nakit je ucinio svoje.
Jedan covjek je uvijao mogu kosu u blage lokne,dok je neka zena stavljala sminku na moje lice.
Za samo nekoliko minuta bila sam spremna.
Pogledala sam se u ogledalo i iznenadila se odrazom koji sam vidjela.
Da li sam ovo ja?
Blago sam dotakla svoje lice,a onda i kosu.
Nisam mogla vjerovati da sam ovo ja,od onog djevojcurka koja je zivjela u fsrmwricama,gledajući sebe sada u ovoj haljini,sa snimkom i frizurom bio je veliki sok.
Dosla sam opet do sobe za snimanje,te sam uzela kvaku i blago otvorila vrata.
Svi su gledali u mene,a ja sam se trudila ostati smirena.
Dosla sam do gospodina Roberta koji je pricao sa Samuelom i Hugom.
Kada sam dosla malo je reci da su bili iznenađeni.

- Izgledas divno

Dodao je Samuel,a meni je crvenilo udarilo na lice,blago sam se osmijehnula.

- Bio sam u pravu mlada gospodjice, zaista ste divni

- Hvala Vam
Trudila sam se biti sto ljubaznija,da bih ostavila dobar prvi utisak.

______________________________________

To je to za ovaj nastavak,nadam se da vam se svidja,ako da ostavite zvjezdicu i misljenje u komentar.
Ly❤️

Put do zvijezdaWhere stories live. Discover now