Samo nemoj nesto da pokvaris
Dodao je ovaj egocentrični manijak.
Stala sam u sredinu, dok su nas ovi ljudi namjestali u odgovarajuću pozu.
Trudila sam se da slike budu najbolje,da dam sve od sebe , radila sam onako kako mi kazu.- U redu,dovoljno je zajednickih fotografija.
Sada samo Kiara i Samuel.Covjece,da li cu se ja to slikati sa njim,sama.
Pokusala sam smiriti otkucaje srca,u nadi da sve bude kako treba.
Stajala sam tako mirno,dok je Samuel stavio ruku oko mog struka te sam bila sigurna da je cuo otkucaje mog srca koliko su glasni bili.
Trepnula sam par puta,kako bih dosla sebi.To je trajalo neko vrijeme,a onda je na red doslo slikanje sa Hugom.
Sama njegova prisutnost me cinila nervoznom.
Toliko me nervirao,a ni sama nisam bila sigurna zasto.
Stao je samouvjereno pored mene- Približite se jedno drugom
Dosao je korak blize meni
- Hugo stavi ruku oko nje, budite skroz blizu
Ovo ne znam kako cu podnijeti,sa ovim egoistom.
- Smiri se, polako, prepusti meni.
Po prvi put nije zvučao toliko arogantno,nego smireno i dobronamjerno
Blago sam klimnula glavom,te se primakla jos jedan korak blize
Stavio je ruku oko mog struka,dok je lice primakao mom toliko da sam osjecala njegov topli dah na svom.
Drugu ruku je stavio kod mog vrata,tik uz uho.
Od njegovog dodira koza mi se krenula jeziti.
Imala sam osjećaj da mi se tjelesna temperatura povecava za par stepeni.
Pokusala sam ostati pribrana ,kako bih dokazala da ja ovo mogu.- Polako ne brini, necu ti nista
Sapuno je na moje uho,a potom priblizio svoje usne mojima da ih je samo milimetar dijelio od dodira.
Polako osjecala sam da mi nije dobro,od njegovog pogleda,dodira ,jos mi je previse blizu.
Zapravo ovo je prvi put da mi je neki muskarac ovoliko blizu.
Covjeve ne znam kako da se ponasam.- U redu, dovoljno je
Kao olaksanje zacuo se Robertov glas
Brzo smo se odvojili jedno od drugog,te smo se samo pogledali- Zaista ste bili fantastični
- Hvala Vam
- Izgledala si kao pravi profesionalac Kiara, zaista.
A rekla si da ti je ovo prvi put.Dodao je Samuel,a ja sam poprimila blago crvenu boju u licu ,jer zaista poslije njegovog hvaljenja..
- Mnoge lazu oko prvog puta
Rekao je Hugo tiho, vise za sebe,ali sam ga uspjela cuti,pa sam ga prijekorno pogledala.
- Kao i vi za velicinu
Uzvratila sam mu,jedva cujno,dovoljno glasno da samo on cuje.
Pogledao je u mene i taman kad je htjeo da odgovoriti Sameul je stao između nas.- Kiara molim te ostavi mi svoje podatke .
- Naravno gospodine
- Onda Kiara,da li ces nam se pridružiti na kafu?
Upitao je Samuel- Kafi?
U isto vrijeme smo rekli Hugo i ja
- Samuele,molim te , ona je balavica
- Hugo, sta ti je odjednom?
Ponasas se cudno cijeli dan- Nije mi nista,nego ne zelim da gubimo vrijeme na obicnu balavicu,koja ne zna nista .
Suze su mi se same nakupljale u ocima,te sam kao luda istrcala iz zgrade vani.
______________________________________
Tjt za ovaj nastavak nadam se da vam se svidja ako da onda ostavite zvjezdicu i misljenje u komentar
Ly❤️
ESTÁS LEYENDO
Put do zvijezda
RomanceMlada Kiara, zbog svog kasnjenja upoznaje jednu veoma posebnu osobu. Sada da li ce joj ta osoba ili mozda cak vise njih promjeniti zivot,saznajte citajuci