- Izvinjavam se sto kasnim.
Rekla sam zadihano dok sam otvarala vrata od ucionice i vidjela prijekoran pogled profesorke.
Znala sam da je ovo vec treci put da kasnim na njen cas u ovoj sedmici.- Zadnji put Kiara,zadnji put.
Rekla je te popravila naocale koje su joj spale na dno nosa.
Bila je ona dobra profesorica imala je malo ostrije crte lica i spicastu bradu,a njena crna kosa uvijek je bila u urednoj pundji.
Sjela sam na svoje mjesto te pokusala pratiti nastavu.
Lily i Jessica su me posmatrale i u njihovom pogledu se moglo pročitati " Zar opet"
Nasmijala sam im se blago te se okrenula i gledala sta profesorica pise na tabli.- Opet si kasnila Kiara
Dovlacila je Jessica,cim je profesorica napustila ucionicu.
- Znam, ali nece se ponoviti
- To si rekla i prethodnih tri puta.
Rekla je kroz salu Lily
Sve tri smo se pocele jako smijati,to su bile moje dvije najbolje drugarice ,pa od vrtica se poznajemo,uvijek smo nas tri bile tandem koji se zajedno drzao.
Lily prelijepa brineta , niskog rasta koja je imala ovi boje kestena.
Zanemarisvsi njenu visinu bila je prilično zgodna ,sa lijepim crtama lica,ona je uvijek bila u "girly" fazonu,voljela je nositi suknjice i haljinice.
Ah tu je i Jessica, visoka plavuša koja nikoga nije ostavljala ravnodušnim,imala je plave oci koje su bile kljuc njenog sarma.
Kojeg god momka bi pogledala pao bi na nju, jer bila je poput andjela.
Naravno tu sam i ja, Kiara Price.
Iako bi mnogi rekli da se ne uklapam u ovo drustvo,sto je pomalo istina jer ja sam ridjokosa cura koja zivi za trenerku i siroke stvari,dok su njih dvije one osobe koje mnogo malo zenstvenije stvari.
Ali na stranu nase oblacenje voljela sam se druzit sa njima,jer su jako dobre prijateljice i uvijek su tu za mene.Pokusala sam izvaditi knjige za sljedeci vas ,kada sam izvadila i karte za koncert ujedno.
- Sta je to?
Lily je ushićeno pitala,pokazujući prstom na karte
- Karte za koncert neke grupe
- Neke grupe?
Ohio uvijedila sam Lily,to mora da znaci da je ovo grupa koju ona mnogo voli,jer po njenom izrazu lica jasno mi je dala do znanja da su jako poznati i bitni.
- Kia to je najpoznatija americka grupa i ti kazes neka?
Uostalom otkud ti karte , rasprodale su se po veoma paprenoj cijeni, i to za veoma kratko vrijeme.- Dobila sam ih na poklon
Trepnula je par puta i molecivo me pogledala
- Molim te povedi mene ,jer znas koliko ih volim,uvijek slusam njihove pjesma Kiara .
Pocela je moliti i treptati svojim okicama
- U redu, idemo zajedno
- Hvalaaa ti,najbolja si
Zagrlila me je iz sve snage,kao da sam joj poklonila najskuplji poklon.
Radovala se kao malo dijete- Sutra im je koncert i jedva cekam , u problemu sam nemam sta da obucem, moramo danas u shopimg.
- Rado bih ti se pridružila Lily, ali znas da sam van grada za vikend,tako da moraces sa Kiarom.
Dodala je Jessica,a ja sam je pogledala namesteno,znala je koliko nisam ljubitelj sopinga ,a ona mi je uputila jedan iskreni osmijeh pun ohrabrenja,jer mi je bio potreban.
Znajuci Lily uzece sve ,jer je jako neodlučna osoba,za razliku od mene
Ja sam vrlo jednostavna,znam sta zelim ,ne znam kako neko me moze odluciti, jednostavno sta vise zelis to uzmes.______________________________________
Tjt za ovaj dio,nadam se da vam se svidio,ako je ostavite zvjezdicu i komentar
Ly❤️
ESTÁS LEYENDO
Put do zvijezda
RomanceMlada Kiara, zbog svog kasnjenja upoznaje jednu veoma posebnu osobu. Sada da li ce joj ta osoba ili mozda cak vise njih promjeniti zivot,saznajte citajuci