{Első rész}

302 20 6
                                    

   Vége a trimágus kupának. Holnap mindenki haza utazik. Harry Potter, Hermione Granger és Ron Weasley az udvart járta. Végül egy fa alatt telepedtek le. Ginny és iker bátyai már ott ültek. Valami viszont szinte kiszúrta a szemüket.

-Mi az?-Állt fel elsőnek Hermione. Szemöldökeit felvonta.

-Mit látsz Hermione?-Állt mellé Harry, majd mindenki.

J. P ✖ P. P

-Ki az a J.P és P. P?-Kérdezték egyszerre az ikrek. 

-Fogalmam sincs..-Rázta fejét a Granger lány. 

   Ötletekkel indultak be, de mind hiába. Harry másnap Dursleyékhez tért vissza, míg a Weasley testvérek és Hermione a Grimmauld térre. Egy hónappal később, Harry is oda került a dementoros támadás után. Este egy rövid tárgyalás után aludni tértek. Reggeli után pedig takarítani kezdtek. Órákkal később mind találtak pergameneket. Kisebb cetliket. Ebéd előtt a szalonban illesztették össze őket. 

-Sikerült!-Mosolyodott el Hermione, de elhalkult. 

-Olvasd, Hermione!-Biztatta őt Ginny.

 Kedves...Miért kezdem így mindig a neked szánt leveleimet? Hagyjuk ezt az egészet, tudod ki vagyok. Amikor te ezt olvasod, én valószínűleg már meghaltam. Vagy pedig.. A vagy-ot hagyjuk. Biztonságosabb, ha nem tudsz róla. A fiad nem soká megszületik, kérlek ne említs neki Soha. Tudom utálod bátyámat, de ne öljétek meg egymást. Bármit is mondott, szeretem őt. Ahogy téged is. Tudom. Tudok mindent. Hogy csak egy éjjel volt vele. Nem haragszok rátok. Ő a barátnőm maradt, magunkat nem értem. Mik vagyunk mi, James?

Találkozunk a jövőben..

P. P

-James?-Kérdezte halkan Ron, Harryre pillantva.

-Te vagy az a fiú.-Nézett rá minden fiatal.

-Ki az a P. P..?-Néztek össze, de nem voltak elég halkak.

-Mit mondtatok?-Hallottak meg egy ismerős hangot. A kanapé mögött Nymphadora Tonks állt mellette Remus Lupinnal.

-Semmit!-Vett el mindenki egy darabot.

-Mit rejtegetnek maguk?-Jelent meg McGalagony Professzor és Dumbledore Professzor az étkezőből. Szépen lassan mindenki kijött. 

-Lebuktunk...-Néztek össze. 

-Ez hosszú lesz..-Felelte a két lány. Ennek hallatán aki helyet talált az leült. 

__________________





P. P~Egy titok feltárulWhere stories live. Discover now