{Második rész}

250 22 2
                                    

-Év végén találtunk egy fába vésve...-Kezdte Ginny. 

-J. P és P. P.-Fejezte be Hermione. A legtöbbeknek ez jelentet valamit. 

-Semmi használhatóra nem jöttünk rá..-Folytatták az ikrek.

-Egészen máig...-Nézett fel Ron.

-Levél darabokat.-Fejezte be Harry és mindenki felmutatta a darabját.

-J. P. szerintünk James Potter.-Folytatta Hermione.  Dumbledore egyet értően bólintott, ahogy Sirius és Remus is. 

-Akkor.. nem Lily Harry édesanyja?-Kérdezte Ginny furán nézve.

-De igen, Ginny.-Felelte Molly lányának.

-Akkor ki az a P. P.?-Kérdezték egyszerre az ikrek. Viszont felnézve meglátták, hogy Piton eltűnt. Hopponálást hallottak kintről..

-Pár történettől rájöttök.-Rázta a fejét szomorú mosollyal Andromeda.

-Sirius, Remus.-Nézett a két férfira mindenki.

-Hozok zsebkendőt.-Állt fel Mrs. Weasley Andromedával majd zsebkendő sokaságával tértek vissza.

-Kezdek egy első történettel.-Kezdte Remus..

Történet

  A négy tekergő hangosan nevetve járta a folyosókat. Hatod évükből mindössze két hét volt hátra. Egy lány futott feléjük. Hosszú fekete haja utána lobogott, méregzöld szemeit messziről kiszúrták. Hirtelen ütköztek össze. James tartotta meg a lányt.

-Sajnálom.-Állt fel a lány.

-Hová ilyen sebesen?-Nevetett Sirius, viszont észre vették mardekáros talárját.

-Lumpsluck hívott engem.-Vont vállat.-Csak nem a tekergők?-Kérdezte apró gúnnyal.

-Személyesen!-Hajolt meg nevetve Sirius és James.

-És te?-Mosolyodott el a Potter fiú, végig a szemeibe nézve.

-Perszephoné!-Vezeték név nélkül rohant el.

-Nektek nem ismerős a gúnyos hangja?-Kérdezte dadogva Peter.

-Nekem csak ő maga.-Felelte Remus.-Egyszer segített bájitaltanban.-Nézett bartaira.

-Egy Mardekáros segített?-Kérdezte James.

-De ő maga és a neve is ismerős, nekem is.-Fejezte be a beszélgetést Sirius.-Biztos valamelyik borzalmas rokonom mesélt róla.-Vont vállat.

-Perszephoné..-Mondta ki James ismét.

Történet vége

-Perszephoné.-Mondták ki a fiatalok.

-A P első része meg van.-Írt fel pár dolgot Hermione.

-Miket írtál Hermione?-Mosolygott rá Arthur Weasley.

-Mardekáros, Fekete hajú, méregzöld szemű. Jó volt bájitaltanból. Valószínűleg sokat változott, hogy csak ismerős volt. És a neve Perszephoné.-Olvasott fel mindent.-Van egy bátya is!-Szája elé kapott.

-Hogy jöttél rá ennyire hamar?-Kérdezte elképedve Ron.

-Egyszerű. Perszephoné Piton professzor húga!-Jelentette ki.

-Mi?-Kérdezte elképedve minden barátja.

-Jöjjön a következő történet..-Mosolygott Remus.

Történet

  Pár fiatal mardekáros sétált a folyosón. Perselus Piton, Narcissa Black, Regulus Black és Perszephoné Piton. Perszephoné látta az egyik ablakból, hogy az udvaron a négy tekergő sétál.

-Majd találkozunk.-Intett barátainak majd elsétált. Kiérve meghallotta a fiúkat.

-Honnan ismerős nekünk?-Fogta fejét James.

-Ó vajon honnan Potter?-Kérdezte a fának támaszkodó lány.-Perszephoné Piton a becses nevem.-Mutatkozott be ravasz mosollyal.-Ez fájt Black!-Mondta drámaiasan.

-Tényleg!-Csaptak a fejükre.

-Hülyék..-Nevetett fel halkan a lány.

-Azt a...-Ennyit tudtak mondani a földön ülő fiatalok..

________________________



P. P~Egy titok feltárulWhere stories live. Discover now