{Negyedik rész}

265 19 4
                                    

BUMM

   A legtöbb tanár pálcát rántva állt fel helyéről. Dolores Umbridge visításnak hallatszódó sikollyal állt fel szintén. Az érkezők veszekedését gyerek sírás törte meg. 

-Nincs baj..-Jelent meg egy Harryre nagyon hasonlító férfi.

-De van!-Jelent meg egy sebhelyes.

-Hogy kerültünk a Roxfortba?-Kérdezte egy szőke lány.

-Az biztos, hogy ti vagytok a hibásak!-Hallottak egy gúnyos hangot. Egy szőke férfi tartott szintén egy kisfiút. 

-Kik maguk?-Jelent meg előttük Dumbledore professzor.

-Mi az, hogy kik vagyunk?-Kérdezték egyszerre.

-Ne ne ne..-Szólalt meg a rövid barna hajú lány. Kezében szintén egy kisfiú volt.-Alice Longbottom vagyok, de ez nagyon nem 1981, agusztusa...

-Nem, Mrs. Longbottom.-Rázta fejét az idős professzor.-Tudják bizonyítani igazukat?-Nézett körbe. Végül az egyik szőke lány szólalt meg miközben fiát vette kezébe.

-Mikor az egyik nővéremet kitagadták, a másik megörült.. VELE magához mentünk tanácsért. Az utolsó évünkbe, Narcissa Malfoy vagyok.-Ringatta alvó fiát. A teremben ülő fiatalok egyre döbbentebbek voltak.

   Dumbledore halvány mosollyal bólintott. Pálcáját lendítve egy főnix jelent meg. Míg a rózsaszín professzor csak tátogott, mint egy hal a főnix elrepült. A hosszabb hajú férfi elvette a szemüvegestől a fiút. Lucius Malfoy érkezett énje a sokak számára ismerős fekete hajú férfival beszélt. Akiknél kicsi volt, ringatták. Hirtelen kinyílt az ajtó. Mindenki számára ismerősök érkeztek. Eltátották a szájukat. A Tonks család, Weasley család, Malfoy szülők, Alastor Mordon, Remus Lupin és egy fekete kutya érkezett.  

-Magyarázat?-Recsegte Mordon.

-Abszol út, összeütközés, Lenánál órás nyaklánc volt!-Hadarta a sebhelyes férfi -Remus Lupin vagyok.

-Csak azért volt nálam nyaklánc mert.. öhm. Mindegy, Marlene McKinnon vagyok.-Felelte a szőke.

-Sirius Black.-Mosolyodott el, oldalas mosolyával.

-Mint mondtam, Alice.-Nyújtott nyelvet közben fiára.-Ő pedig Neville, igaz? Te vagy!-Mondta hatalmas mosollyal. A griffendéles fiú elmosolyodott.

-Frank Longbottom vagyok.-Lépett felesége mellé.

-Ahogy említettem Narcissa vagyok. Ő pedig Draco.-Ölelte magához fiát. Az idősebb énje szinte könnyezett a látványtól.

-Perselus Piton.-Mondta érzelmek nélkül. Fájt neki a történtek. Elveszítette a számára két legfontosabb nőt..

-Én pedig James, James Potter.-Fejezte be a szemüveges.-Ő pedig Harry.

-Pesepfone?-Kérdezte a barna hajú kicsi fiú. James felvonta a szemöldökeit, majd eltátotta a száját.

-Ez...

-Az első szava!-Fejezte be Sirius döbbenten.

-De nem meg kért, hogy...?-Kezdte a fiatalabb Remus Lupin.

-Pesepfone?-Kérdezte a szőke kisfiú is.

-Ki beszélt nekik..?-Kezdte hatalmas döbbenettel Narcissa fiát nézve.

-Pesefone!-Mondta utolsónak Neville.

-Mi a Merlin?-Néztek össze mind döbbenten.

-Ki beszélt nekik róla?-Nézett körbe könnyezve Narcissa.

-Azt gondolom ő maga.-Felelte az igazgató.

-Tessék?-Kérdezte mindenki a Nagy Terembe.

-Meghalt még mielőtt megszülettek volna.-Felelte a jövendőbeli bájitaltan professzoruk.

-Én okosabbnak tartom a húgodat.-Mosolyodott el a professzor. 

-De, ha él.. Miért hitette el mindenkivel, hogy halott?-Nézett rá James Potter.

-Fogalmam sincs, Mr. Potter.-Rázta a fejét.

-Tudnék róla!-Rázta hevesen fejét mindkét Narcissa.

______________________



P. P~Egy titok feltárulTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang