{Harmadik rész}

227 17 0
                                    

-Kamerája nincs már meg?-Kérdezte könnyeit letörölve Mrs. Weasley.

-Volt neki?-Kérdezte Hermione felcsillanó szemekkel.

-De még mennyire.-Mosolyodott el Dumbledore.-Mr. Black?-Pillantott Sirius aki felindult, leérve egy poros dobozzal jött le. Asztalra helyezte. Arra ráfújva csak úgy szállt minden felé. Felnyitva az említett eszközt emelte ki.

-E mi?-Kérdezték a Weasley gyerekek.

-Videó kamera.-Felelte Remus miközben Dumbledore egy nagy fehér vetítő szerűséget.

   Egy gyors bűbájjal elindították rajta az első felvételt.

Felvétel

-1977. December 20!-Lehetett hallani egy lány hangot. A folyosón sétált.-Ma lesz az utolsó karácsonyi bálunk, hisz heted év! Te izgulsz Cissy?-Mutatta a szőke lányt.

-Tudod, hány bálon voltam?-Nézett a kamerába.

-Szőke herceged mikor érkezik?-A lány elnevette magát míg a szőke elpirult.

-Inkább, te kivel mész?-Álltak meg a kőfal előtt. 

-Én barna herceggel!-Nevetett fel miközben beléptek a klub helységbe.-Mennyi lazsáló fiú!-Mutatta körbe, egy lány sem volt rajtuk kívül.

-Minden lány a szobájában készülődik!-Hallották a sokaktól hallható választ.

-Készen állsz a csodás előadásodra?-Hallottak egy fiú hangot.

-Ki nem várja Perszephoné Piton előadását?-Kérdezte egy Siriusra hasonlító fiú.

-Azt nem tudhatod, Regulus Black!-Tette le kameráját, hogy mindenki látszódjon. Beleértve őt is.

-Ő az?-Kérdezte Harry a képre mutatva.

-Ő az..-Felelte szomorú mosollyal McGalagony professzor.

-Potter nem érdemelt meg téged!-Hallották meg ismét Regulus Black hangját.

-Az biztos!-Értett egyet Narcissa.

-Csak egy! Ismétlem egy éjszaka volt!-Nézett mindenkire.-Még egyszer meg hallom James Kibaszott Potter nevét, titokzatosabb módon fogtok eltűnni, mint Nofertiti!-Nézett körbe dühösen, fenyegető szemekkel.-Érthető?-Kérdezte angyali mosollyal.

-Na gyere!-Rángatta fel Narcissa.

-A kamerám, Cissy!-Rohant vissza. Magát mutatta a szőke lánnyal együtt.

   Mosolyogtak a mugli eszközbe miközben felsétáltak. Nyelvet nyújtogattak és hangosan nevettek. Szobájukba szinte betörtek. 

-Szerinted Andy eljön?-Kérdezte a szőke lány.

-Ha igen, remélem elhozza a kicsi lányát!-Mosolygott a fekete hajú lány.-A szőke herceged elhozza fehér lovon!-Nevetett fel hangosan.

-Ú te!-Dobta meg egy párnával.

-Gyere csak ide Narcissa Black! Ezért most kapsz!

Hirtelen a videó megszakadt..

-Erről még mi magunk se, tudtunk.-Rázta a fejét halvány mosollyal Dumbledore professzor.

   Az emlékeket hallgatva gyorsan telt az idő. Minden nap, este halhattak új történetet. A szünet gyorsan telt. Az iskolába visszatérve, sok helyet megnéztek sok helyet a videókról. Megtudták, hogy James Potter és Perszephoné Piton a bálra együtt mentek. Titokban már akkor is együtt voltak. Két hét volt karácsonyig. Vacsora után a legtöbben továbbra is a Nagy Teremben beszélgettek a közeledő szünetről. Hirtelen valamit hallottak..

BUMM

____________________




P. P~Egy titok feltárulTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang