1. Remember Our First Kiss

166 12 7
                                    

•Flashback
Aici erau copchii mici si handicapati, ca sa stiti
Eleanor's P.O.V.
"-Mami, mami! Pot sa ies in parc cu Lou?" o întreb pe mami sperand ca o sa zica da.
"-Okey, stai sa ma îmbrac si ieșim." îmi răspunde iar eu urc repede sus, pentru a-i spune lui Lou'. Ma așez pe pervaz si încep sa tip :
"-Louis! Louis! Haide! Pregateste-te! Mama m-a lăsat!" iar apoi ma îndrept repede spre dulap pentru a-mi lua sandalele in picioare. Ies pe ușă si cobor jos pe balustradă, ca pe topogan.
"-Hai mai repede mami!" spun si deschid usa, uitandu-ma spre casa lui Lou' . "-Haideee!" spun si o trag de mana pe mama,alergand spre casa lui Louis. Ajungand in fata casei ma chinui sa ajung la sonerie dar am ales sa intru fara sa mai ciocan. O vad pe doamna Tomlinon si ii dau un 'buna ziua' , exact cum m-a invatat mama.
"-Lou' , heide jos!" striga doamna Tomlinson dar Lou' nu raspunsese.
"-Daca vrei, poti sa urci sus!" imi spune mama lui Louis iar eu ma duc repede spre scari, lasand cele doua mame discutand. Intru in camera lui Lou' dar el nu era pe pat, ci in dulap.
"-Ce faci acolo Lou' ?" il intreb iar el se intoarce spre mine.
"-Nimic." spune inrosindu-se si ascunzand ceva la spate.
"-Si, ce ai in mana ?" spun zambind pe sub mustati.
"-Nimic." imi arata o mana.
"-Si in cealalalta?" il intreb, el punandu-si mana ridicata la loc la spate si ridicand-o pe cealalta.
"-Tot nimic." spune zambind.
"-Iar acum arata-mi ambele maini te rog." ii spun, el facand ochii mari.
"-Bine fie, e cadoul tau. Mami m-a ajutat sa ti-l iau. Trebuia sa ti-l dau in parc dar uite-l aici!" spune aratandu-mi un lantisor cu o jumatate de inima.
"-Si cealalta jumatate?" spun, el scotand lantisorul lui de sub tricou. Imi pun si eu lantisorul , luandu-l in brate.
"-Vino aici" spun si il iau in brate, tachinandu-l pentru ca e mai scund decat mine.
"-Haideti copii!" auzim de jos si ne imbrancim pe usa care sa ajumga primul jos. Dupa zece minute de mers pe jos ajungem in sfarsit in parc iar eu il iau pe Louis de mana si fugim la locul nostru. Ne ascundem dupa copac si ramanem acolo, jucandu-ne piatra hartie foarfeca. La un moment dat simt cum Lou imi ia mana.
"-Stii, chiar ne intelegem bine de tot. Vrei sa dormi la mine in seara asta? Vorbesc eu cu mama ta." imi spune si eu dau din cap in semn ca da si il sarut pe obraz iar el ridicandu-se imediat dupa.
"-Ce faci?" il intreb, ridicandu-ma si eu.
"-Stai." spune si imi da un pupic pe gura.
•End of Flashback•
Imi reamintesc de toate astea cu lacrimi in ochi si cu pozele cu mine si cu Lou' inconjurandu-ma. Ce dor imi e de imbratisarile lui. Dupa mult timp de stat jos, mi-am reamintit ca am un hanorac de la Lou de pe cand avea 15 ani. Mie tot mare imi e, dar acelasi parfum al lui Lou il are. Dupa ce mi-am dat tricoul jos si mi-am pus acel hanorac pe.mine, aud soneria, grabindu-ma spre usa. Am deschis usa iar fulgii de zapada se loveau de fata si parul meu.
"-Va pot ajuta cu ceva?" ii spun barbatului din fata mea.
"-Da. Sunteti domnisoara Calder?" spune, eu uitandu-ma cam dubios la el.
"-Daa.. Cu ce va ajut?" intreb politicoasa.
"-Domnul Tomlinson este in oras iar dumnealui se intreba daca aveti niste timp liber."
"-Domnul Tomlinson? Louis Tomlinson? Acel Louis Tomlinson din One Direction? " intreb iar barbatul rade.
"-Da, normal ca am timp" ii spun, zambind ca o retardata.
"-Cand ?" intreaba barbatul acela cu ochelari, casca in ureche si imbracat in negru.
"-Acum!" spun de parca as fii castigat la lotto sau ceva.
"-Dar nu este cam tarziu? Adica este deja zece si jumate. Credeti ca aveti timp ?" ma intreaba acel barbat al carui nume nu-l stiu.
"-Nu, chiar nu e nici un deranj. Apropo, cum va numiti?" il intreb iar el se uita la mine si zambeste.
"-Paul." Iar eu ii intind mana.
"-Deci, unde este Louis?" intreb, el dandu-se putin in dreapta pentru a vedea o limuzina gigantica in fata casei mele. Am inceput sa alerg prin zapada spre acea limuzina neagra, deschizand usa din spate, zarind un Louis dormind. Am sarit pe el, el trezindu-se imediat si vazandu-ma.
"-Ee-eleanor? Ce faci aici?" intreaba intrand intr-o imbratisare stransa.
"-Pai credeam ca tu ai intrebat daca am timp." spun iar eu simt cum zambeste.
"-Paul!" spunem amandoi la unison, iar apoi radem.
"-Ce dor mi-a fost de tine!" spun apucandu-l de obrajorii aia mici ai lui.
"-Si mie de tine!" spune stragndu-ma in brate, bagandu-si capul in parul meu.
"-Vrei sa intrii?" il intreb iar el imi da o privire gen 'Mai intrebi?'.
"-Stai sa cobor eu primul." imi spune iar eu fac exact ce imi spune. Se ridica de langa mine iar apoi deschide usa, dandu-se jos.
"-Haide, vino aici!" spune si isi intinde mainile.
"-Pot sa merg si sin--" spun, vantul intrand si in masina gigantica.
"-Din casa ai venit in sosete. Haide aici" spune si ma uit spre picioarele mele, el avand dreptate. Ma duc spre usa, el punandu-si o mana pe soldul meu si una sub coapsele mele, iesind cu mine stil mireasa din masina, Paul venind si inchizand usa dupa noi. Il apuc pe Lou de gat, bagandu-mi capul in pieptul lui. Nici nu am vazut cand am ajuns in sufrageria casei mele, el dandu-mi drumul pe propriile picioare. Dupa ce ma lasa jos, el isi da geaca jos, lasand-o pe fotoliu.
"-Oh, dar ce hanorac frumos, l-ai luat cumva de la un baiat numit Louis?" spune remarcand hanoracul de pe mine.
"-Daps, de la un Louis mai mic decat Louis de acum" spun ciufulandu-i freza si apucandu-l cu doua degete de nas, bineinteles amandoi zambind.
"-Stii ce e maine ?" ma intreaba, eu stiind dar vreau sa-l amagesc.
"-Da, 24 decembrie. Adica ajunul Craciunului"
"-Adicaaa.." Lou continua.
"-Adicaaa... ziua ta piticanieee" ii spun , inconjurandu-mi mainile in jurul gatului sau, iar el asezandu-si mainile pe soldurile mele, simtind furnicaturi in zonele acelea unde mainile lui ma antingeau.
"-Nu mai sunt un pitic de gradina!" spune cu buza de catelus.
"-Pentru mine tot o piticanie ramai" spun ridicandu-ma pe varfuri pentru a-i atinge nasul cu nasul meu (A/F asa cum se pupa eschimosii :]]]).
"-Vrei niste fursecuri?" il intreb stiind ca e innebunit dupa ele.
"-Primul venit, primul servit." spune si fuge spre holul care duce spre debara, nestiind unde e bucataria.
"-Haha, am ajuns prima!" strig din bucatarie.
"-Oh bine." ajunge si el la bucatarie stand cu mainile in san.
"-Braduti sau reni?" intreb iar el mimeaza un 'amandoua' iar eu zambesc. Incep sa asez fursecurile pe un platou, luandu-lin living, Louis venind in spatele meu.
"-Vrei si o cafea?" il intreb.
"-Sigur, haide." spune si ne indreptam spre bucatarie.
"-Tu stai, iar eu fac cafeaua." imi spune si ma aseaza pe scaun.
"-Cum zici tu." spun si chicotim. Dupa ce termina cafeaua, ne intoarcem in living.
"-Si ce ai mai facut anii astia ?" ma intreaba Lou, sorbind din cana cu cafea.
"-Nimic, singura pe aici, cu facultatea, nimic altceva. Dar spune-mi cum e sa fii vedeta, domnule Tomlimson ?" rad de el.
"-Si doamna Calder ?" Intreaba satenul cu ochii albastrii ca marea in care te-ai putea pierde.
"-Prin America."

"-Ce ai zice daca a merge la o plimbare ?" ma intreaba, eu aprope inecandu-ma cu cafeaua.

"-La ora asta? Stii, daca o sa trebuiasca sa alerg iar de imi suna apa-n cap, mai bine raman acasa." spun si radem amandoi.

"-Hai sus!" spune fugind spre scari. Intra in camera mea, directia lui fiind dulapul. Mi-a scos de acolo o geaca inchisa la culoare, un fes mai larg in spate, manusi de aceeasi culoare cu jeaca si niste bocanci crem-portocalii. "-Hai, pune alea pe tine." spune iar eu ma incalt, apoi im pun manusile si caciula, dupa aceea, tragandu-mi geaca peste umeri, neputand sa inchid fermoarul din cauza manusilor.

"-Stai sa te ajut micuto." spune Lou si imi trage fermoarul pana sus. "-Multumesc" spun rdicandu-ma pe varfur si imbratisandu-l. Dupa ce stam asa cateva minute bune, ne dezlipim unul de altul, el dandu-mi un sarut pe obraz.


_______________________________________________

1317 de cuvinteee, voiam sa scriu 3000 doar ca mi-e somn de mor si ca mi-a amortit fundul de la atata stat in fund pe scaunu' asta. App, maine postez si la Strong, promit. Nb minioni dezbracati + imi pare rau daca sunt greseli de scriere.

You're My Everything || L.T. and E.C. Fanfic.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum