Perrie's P.O.V.
"-Si ce vreti sa facem?" Intreb si Zayn se uita la mine, dand din sprancene.
"-Intrebarea era pentru toti, nu doar pentru tine." Rad, batand cu palma pe canapea, el venind lang mine, punandu-si mana in jurul meu. Baiatul asta mi-a schimbat viata. Aleg sa-l sarut usor, ca mai apoi sa-mi las capul sa atarne pe umarul lui.
"-Haideti! Jucam sticluta!" Striga Harry la un moment dat.
(Harry a fost al 69-lea cuvant, zic si eu)
Ma asez in fata lui Zayn, ca doar nu sunt proasta.
"-Nu exista batai. Nici macar o palma. Sarutul intre fete se pune, cel intre baieti nu. Sa-ncepem!" Striga si plaseaza o sticla in mijlocul cercului.
"-Ori se pun si baietii cu baieti, ori nu se pune nimic." Spune Jade, zambind.
"-Cum zici tu." Ii raspunde Harold, dandu-si ochii peste cap.
"-Am vazut aia!" Isi mijeste Jade ochii, aratand cu degetul spre Hazza in gluma. Pana si Harry rade.
"-Ok, hai sa incepem, porumbeilor." Spune Zayn si invarte sticla, oprindu-se fix in dreptul lui Niall si al lui Louis.
"-Am iesit." Spune Lou al nostru, ridicandu,se.
"-Acum ca ai iubita, nu inseamna ca nu trebuie sa joci." Il trage Eleanor in jos.
"- Fa-o! Fa-o! Fa-o" incepe El, gasca strigand si ea.
"Ok! Ok!" Se ridica Louis ducandu-se spre Niall.
"-Inchide ochii! O sa fie mai pasional." Spune Eleanor zambind.
"-Perrie! Pune-i mainile la ochi." Ce doamne iarta-ma planuieste?! Se ridica si se duce spre Zayn, soptindu-i ceva, el facand ochii mari, abtinandu-se sa nu rada. Acum vreau sa stiu. Zayn se duce in camera noastra si iese cu Hatchi in brate, venind inapoi spre noi.
"-Louis. Esti gata?"intreaba El iar el da din cap in semn ca da. Simt cum isi deschide ochii sub mainile mele.
"-Nu. Inchide ochii!" Aproape tip la el. El da din cap iar Zayn se apropie cu Hatchi de Louis.
"-Haide Louis. Trebuie sa iti zugui buzele." Spun si rad. Hatchi incepe sa-l linga pe Louis pe toata fata, el strambandu-se.
"-Niall! ESTI SCARBOS, OMULE!" Isi iese din pepeni, dandu-mi mainele de la ochii lui. Toti incep sa radem. Inclusiv el.
"- Sunt scarbos, asa-i?" Intreaba Niall, batandu-l pe umar.
"-Harry! De unde ti-a venit ideea asta? Data trecuta te-ai basit in fata mea si acum asta? Pe bune? La ce cap cret ai, cred ca ai un creier frecat."
"-Cee?" Spune El, izbucnind in ras.
"- Te-ai basit in fata lui?" Intreaba avand o criza de ras.
"-Asta n-a fost ideea mea. A fost idee iubitelei tale." Spune acesta razand in hohote, dupa care si Niall. Incepem toti sa radem din cauza irlandezului.
"-Gata cu jocul." Spune si ia sticla.
"-Hai mai! Chiar ma distram!" Zice Eleanor luandu-l pe Hatchi din bratele lui Zayn.
"-Ce altceva sa facem?" Intreaba Jade, uitandu-se la noi toti. Ma duc langa Zayn si imi inconjor mainile in jurul taliei lui, el punandu-si o mana pe spatele meu.
"-Adev.."
"-Nici sa nu te gandesti!" Il cearta Jade pe Harry. De fiecare data cand jucam adevar sau provocare, ajungem sa cerem prezervative la vecini sau sa stam in lenjerie intima toata noaptea.
"-Bataie cu zapada!" Sare Zayn deodata, speriandu-ma de moarte.
"-Ma duc sa ma imbrac." Spun, dandu-i un pupic pe obraz, fugind in camera.Zayn's P.O.V. (prima oara)
"-Bataie cu zapada!" Strig iar Perrie sare ca arsa din cauza sperieturii. Oops.
"-Ma duc sa ma imbrac." Zice, sarutandu-mi obrazul, facandu-si drum spre camera noastra.
"-Haide Harry." Spune si Jade, luandu-l pe Harry de mana, ducandu-se sus.
"-Si eu ma duc sa ma imbrac." Se trezeste si chilotatul sa vorbeasca, plecand spre camera lui, presupun.
"-Eu ma duc sa o infofolesc pe Perrie. Doar, nu rupeti canapeaua." Spun si ma intorc zambind.Eleanor's P.O.V.
"-E ma duc sa o infofolesc pe Perrie. Doar, nu rupeti canapeaua." Spune si se intoarce. Louis se uita la mine zambind.
"-Stai linistita. E mai pervers decat Harry uneori." Imi ia fata in mainile lui fine si isi lipeste nasul de al meu.
"-Hai sa ne bucuram de zapada." Ma trage spre usa si imi da geaca, scotand fesul de pe maneca.
"-Chestia asta devine ciudata. Nu ma mai imbraci in viata ta!" Spun, luand geaca din mana lui, imbracandu-ma.
"-Dar o sa te dezbrac." Sopteste si ii dau un pumn in piep.
"-Doaree." Se plange el.
"-Oh, cred ca o sa lesin. Vaii." Se prosteste si ma impinge inapoi si living. Se arunca peste mine. LA PROPRIU, iar toit ce fac e sa astept impactul cu parchetul, inchizand ochii.
"-Chiar credeai ca ma arunc pe tine? Nu ca nu m-am aruncat dar ai cazut pe ceva moale. Acum hai sa sarim pe canapea!" Striga si se ridica in picioare, urcandu-se pe canapea, sarind.
"-Ce faci?" Il intreb iar el zambeste. Nu ma mai omori cu zambetul ala doamne.
"-Ce? A spus sa nu rupem canapeaua. Haide." Spune si imi ia mana, eu ridicandu-ma pe canapea. Incepem sa sarim ca doi nebuni pana cand coboara Harry, pe jumatate dezbracat.
"-Ce faceti?!" Striga, aproape impiedicandu-se de ultima treapta.
"-Zayn ne-a spus sa nu rupem canapeaua facand sex, asa ca o rupem sarind pe ea."
"-Louis!" Tip, incruntandu-ma la el. Vorbeste fara jena.
"-Da iubito, asa ma cheama. Si Tomlinson ma cheama. Si pe tine o sa te cheme Tomlinson intr-o zi." Spune venind spre mine, zambind. Ma apuca de talie si ma trage la pieptul lui.
"-Eu ma duc sa ma imbrac, porumbeilor." Pufneste Harry si pleaca.
"-Acum suntem singuri." Zice razand malefic.
"-Oh nu!" Alerg spre camera lui Zayn si Perrie, intrand pe usa, blocand-o. Nimeni nu e in camera. Probabil sunt in dulap.
(Nu stiu daca stiti idk, in camera e dulap care e defapt o alta camera)
"-Haide! Deschidee! Nu o sa te gadil, promit!" Spune si incearca sa deschida usa, apasand pe nenumarate ori pe clanta.
"-Nu pot. Perrie e.. e dezbracata." Il mint iar el rade.
"-Traiesc cu pupaza asta. Niciodata nu se schimba in camera. Sau daca o face, se baricadeaza." Are logica ce spune? Ii deschid usa si el intra.
"-Acum.. unde ramasesem?" Nu, doamne. Omoara-ma dar nu-l lasa sa ma gadile. Mainile alea sunt criminale.
(Unholly toughts rn, just sayin')
"-Loouiss! Afara din camera mea!" Se aude Perrie de undeva. M-a salvat. Tipa asta m-a salvat.
"-Ies acum, dar doar taci." Se preda si iese din camera.
"-E asa o pacoste cate o data.." spune Perrie, imbracata intr-o salopeta de fas, ca de bebelusi, roza.
"-Wow.. Zayn chiar n-a glumit." Este tot ce reusesc sa spun. Adica e imbracata mai gros decat am fost eu toata viata. E asa de friguroasa.
"-Ca doar nu o sa mor eu de frig, pfua" spune si face un mers de rata. Este o nebuna. Mi-a fost asa de dor de ea. Mi-a fost dor de toti...________________________________________________
Postez si eu dupa o mie de ani. Scuze daca ati gasit greseli gramaticale doar ca sunt obosita si stau treaza doar cu energizant. Si plus ca am scris jumatate ieri in ora de anatomie si l-am scris repede si trebuia sa blochez telefonul de fiecare data cand trecea profa sau ceva de genul. #WELCOMEJACOB BAI L-ATI VAZUT?! E ASA PERFECT, CA TAICA-SU. DACA FIUL LUI LOUIS ARATA ASA, VREAU SA STIU CUM O SA ARATE CEILALTI MINI 1D MEMBERS. Mdeaaa, v-am pupacit, muah.
-Rose
CITEȘTI
You're My Everything || L.T. and E.C. Fanfic.
FanficLouis e baiatul glumet, amuzant si pe deasupra, farsorul trupei. Eleanor e fata puternica, frumoasa si desteapta. Ea a invatat oarecum din greselile facute in trecut. Cand erau mici,erau cei mai buni prieteni pana cand Eleanor s-a mutat cu parintii...