ASK DEMIGOD - DEMIGODS LOVE THG?

407 32 8
                                    

1. Velká 7: Kdo je váš nejlepší kamarád/ka...kromě vašeho/vaší přítele/přítelkyně?

Jason: Asi Leo.

Leo: Asi?!?!....Opravdu?!?! Dobrá Jasone, ty jsi můj BFF taky. To, jako totálka.

Piper: Přestaňte mluvit, jako teenagerky....je to divný!

Leo: Sklapni. Jenom žárlíš, že jsem si vybral Jasona, jako svého BFF a tebe ne!

Piper: Ehm, ve skutečnosti jsem chtěla říct, že moje nejlepší kamarádka je Annabeth.

Annabeth: Sorry, ale moje nejlepší kámoška je Thálie.

Percy: Grover.

Frank: Můj je nejspíš Percy.

Hazel: Já bych řekla Nica, ale nevím, jestli se počítá, protože je to můj brácha. Takže, asi taky Percy.

Leo: Kdo je Grover?!?! Jsem trochu zklamaný, že jsi neřekl mě.

Percy: Grover je satyr. Známe se od mých dvanácti. Jo a Leo, kdybych neřekl Grovera, byl by to Frank.

Leo: Takže, jsem tvůj třetí bestie*?

Percy: Jo jasně....

*tady myšleno, jako zdrobnělina od best...

Zdroj: https://www.pinterest.com/pin/424464333605285438/

—————————————————————————————————-

2. Kdo z vás je coolest (nejvíc cool/nejchladnější)? (A hlavně nepiště sebe!)

Percy: To není fér!

Reyna: Já bych řekla, že Diana/Artemis.. No, když je ta bohyně měsíce a měsíc je chladný...

Jason: Ehm, Reyno... Takhle to nemysleli...

*v otázce schválně ponecháno 'coolest', jelikož pointa je v tom, že Reyna nepochopí, že se nejedná o nejchladnější, ale nýbrž o nejhustější..

———————————————————————————————-

3. Pro Percyho: Co bys dělal, kdyby Tyson nebo Paní O'Learyová zemřeli, při snaze o tvou záchranu?

Percy: Co-cože?!

Annabeth: Být tebou, neptám se ho na to..

Percy: Jaký malý, zdeformovaný žalud se na něco takového může ptát?

Annabeth: Percy, uklidni se!

Percy: Že se mám uklidnit?! Mám se UKLIDNIT?! JAK SE SAKRA U HÁDA MÁM UKLIDNIT?! CO JE TO ZA LIDI, ŽE SE PTAJÍ NA NĚCO TAKOVÉHO?! TO JE JAKO SE PTÁT NĚKOHO, ABY SI VYBRAL MEZI HLEDÁ SE NEMO A MALOU MOŘSKOU VÍLOU, TO SE PROSTĚ NEDĚLÁ!

Annabeth: Vážně nemůžu uvěřit, že to přirovnáváš k Disneyho pohádkám...

Percy: Možná je to proto, že se na takové otázky nikdo neptá, POKUD NECHCE ZEMŘÍT!

Annabeth: *políbí ho*

Percy: O čem jsme to mluvili?

*malý zdeformovaný žalud - narážka na hlášku z Prokletí Titánů, kde Percy se připojí k výpravě, no, vnutí se do výpravy... Grover vysvětluje taktiku a pomocí žaludů a Percy se samozřejmě ptá, který z nich je on a Zoe mu odpovídá: "The little ,deformed one." (Nepamatuji si to v češtině..)

——————————————————————————————

4. Bohové umírají touhou vědět: Jaký je váš oblíbený film?

Leo: This girl is on fire!

Annabeth: Tohle nedává smysl...

Percy: HUNGER GAMES!

Leo: Volám tě, Katniss!

Percy: Franku, proměň se v koně!

Frank: Okay... *promění se v koně*

Percy: *otočí se na Lea* Dáš si cukr?

Hazel: OH

Piper: MY

Annabeth: GODS!

———————————————————————————————

5. Z jakého Kraje byste pocházeli?

Piper: Asi z Osmičky, jelikož jsou dobří ve výrobě oblečení a já věřím, že by máma pomohla.

Leo: Trojka - Technologie. Nehejtujte mě za to, ale musím říct, že bych ten kraj vyzdvihl vysoko.

Percy: Samozřejmě Čtyřka.

Annabeth: Není tam žádný chytrý Kraj, takže asi taky Čtvrtý, abychom mohli být s Percym spolu.

Piper: Awww...

Hazel: Asi Dvojku..

Jason: Já Pětku - Elektřinu. Je to tak trochu moje věc..

Frank: Já vážně nevím... Možná Desítka?! Protože do žádného jiného nezapadám.

Percy: Ale co kdyby nás všechny vybrali do arény? Kdo by vyhrál?

Jason: Já!

Percy: Na to zapomeň, blondýnko. Ty bys umřel hned u Rohu Hojnosti.

Hazel: Já bych nevyhrála. Byla bych, jako Routa...

Leo: JÁ CHCI VYHRÁT!

Annabeth: To chceme všichni, ale já si myslím, že by vyhrál Percy.

Frank: Já taky..

Piper: Já si myslím, že by nás Percy nedokázal zabít. Zůstal by až do posledního spolu s Annabeth a Annabeth by je dostala z arény. Byli by jako Katniss a Peeta...

Leo: Tys to musela promyslet vážně do hloubky, co?

*Routa = Rue

———————————————————————————————————

Ahoj, guyz! Za nový díl vděčíte @Josephine_Jackson, která mě motivovala k přidání další část... Díky moc..:33

Mám vás ráda

MarryHeartFranche

PS: Kdyžtak odpovězte na otázky odpovídejte do komentů jsem na vaše odpovědi zvědavá...

BOOK CHARACTER ASK, CHAT etc... /UPDATING RARELY/Kde žijí příběhy. Začni objevovat