~ 1

50 3 0
                                    

Daha önceden bir kitabım vardı ama sildim bunu umarım beğenirsiz. 💁

" İdil ! "

Arkamdan seslenenin kim olduğuna bakmak için arkamı döndüm. Müdür beni niye çağırıyor olabilirdi ki. Kesinlikle önemli bir konu olmalıydı.

" Geliyorum efendim "

Adımlarımı hızlandırıp müdürün odasına girdim.

" otur şöyle " diyerek koltuğu gösterdi.

" Bu sene okulumda kargaşa istemiyorum. Biliyorsun ki geçen sene okul tam bir belalarla doluydu.Dövenler bıçaklayanlar... Bu konuda bana yardım edeceksin."

Karşımda oturan aşırı derecede otoriter duran kadına baktım. Elif hoca benden yardım mı istiyordu. Bana gerek yoktu ayrıca. Kendisi disiplinin ta kendisiydi.

" Ne gibi ? " vereceği cevabı merakla bekliyordum.

" Kendine bir not defteri al ve arkadaşlarının okul içinde ki davranışlarını ona yaz. Her ay alıp inceleyeceğim ve buna göre hesap vereceğim." Dedi gözlüklerini düzeltip.
" yalnız kimse görmemeli" dedi gözlüklerini parmağıyla iterken.

" Olur "

"Güzel,aferin" diyip eliyle kapıyı gösterdi.
Bende ayağa kalkıp odadan çıkıp kantine yürümeye başladım.Kantin sırasının az olduğunu görmemle içimde kelebekler uçuşmaya başladı.Çikolata alıp bahçeye çıktım.

"Heyoo"

Sesin geldiği yöne çevirdim ve oraya yürümeye başladım.

" Selam pikaçu" diyip sırıtmaya başladım.

" Benim bir adım var" diyip gözlerini devirdi.

"Ah evet Begüm müydü?" Diyerek dalga geçtim. Begüm benim en yakın arkadaşımdı ve aramızda güzel bir bağ vardı. Pikaçu ise ona taktığım komik bir takma ad tan ibarettti. Ama begüm nefret ediyordu. O anda oturduğumuz bank'ın titreşmesiyle irkildim.

" yavaş otur hayvan" diyerek çıkıştım Berk'e.
Berk aşırı yakışıklı okulun popüler çocuğu ve holding i olan zenginin tekiydi. Yaklaşık 3 senedir beraberdik.Her şeyinde yanında olan bir kardeşin olur ya hani. Ha işte Berk ondan biriydi. Her şeyimle ilgilenirdi. Her istediğimi yapardı. Bazen de dozu aşırı kaçırıp kavga eder birbirimizi üzerdik.
" ne var yaa " diyip dudaklarını büzdü. Ah şunu yapmasana be.

" Dudaklarını büzmekten vazgeç " diyerek onu uyardım. Çünkü geçen sene sarhoşken onu öpmüştüm. Berk ise o günden beri sinirlerimi bpzmak için dudağını büzüyordu.

***

Çıkış zilini duymamla kendimi kapıdan dışarı atıp eve doğru yol almaya başladım. Hala sabahki olayın aklıma gelmesi sinir bozucuydu. O ego yığını piç sinirlerimi bozmuştu.
Düşüncelerimden kurtulup evin kapısını açıp kendimi odama attım ve yatağımın içine girip defterimi çıkardım. İlk adayımı yazma vaktim gelmişti bile çoktan...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 14, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GÜN BATIMIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin