Hello💜
စာဖတ်သူလေးတွေကိုသာသာရဲ့
💜ချာတိတ်💜လေးနဲ့မိတ်ဆတ်ပေးချင်လို့ပါရှင်ဒီ💜ချာတိတ်💜ဆိုတဲ့Ficလေးကိုသာသာဘယ်လိုစရေးဖြစ်သွားသလဲဆိုတာနဲနဲရှင်းပြပါရစေ။သာသာအသက်၂၀နှစ်တုန်းကဖတ်ခဲ့ရတဲ့ဝတ္ထုလေးတပုဒ်ကိုမှီငြမ်းပြီးJikook Ficတပုဒ်အဖြစ်အသက်သွင်းပြီး💜ချာတိတ်💜ဆိုတဲ့နာမည်လေးပေးခဲ့တယ်.....
ချာတိတ်ကလူငယ်အိမ်ထောင်ရေးficလေးတပုဒ်
မို့အစမှာအမုန်းတရားလေးတွေနဲ့အစပျိုးတဖြည်းဖြည်းချစ်မိသွားတဲ့ပုံစံလေးရေးဖွဲ့ထားတာကြောင့်သဝန်တိုမှုလေးတွေပေးဆပ်နားလည်မှုလေးတွေကိုဒီFicထဲမှာမြင်ရအုံးမှာပါချာတိတ်ဆိုတာJeon Jungkookဆိုတဲ့ဆရာဝန်လေးကိုရည်ညွှန်းတာပါ....
ဒီFicလေးထဲမှာJiminကJungkookထက်၇နှစ်တိတိကြီးပါတယ်....
ချာတိတ်ဆိုတဲ့နာမ်စားလေးတခုကိုJungkookဆိုတဲ့ကောင်လေးကိုစတွေ့တဲ့အချိန်Jimin နှုတ်ခမ်းဖျားကထွက်ကျလာတဲ့အခေါ်အဝေါ်လေးတခုပေါ့......Gangster Jeon💜 ကိုချစ်သလို
💜ချာတိတ်လေးJeon💜ကိုလည်း
အများကြီးချစ်ပေးကြပါအုံးလို့
ချစ်ရတဲ့စာဖတ်သူလေးတွေကိုသာသာကတောင်းဆိုပါတယ်နော်......_______
Hello💜
စာဖတ္သူေလးေတြကိုသာသာရဲ႕
💜ခ်ာတိတ္💜ေလးနဲ႔မိတ္ဆတ္ေပးခ်င္လို႔ပါ႐ွင္ဒီ💜ခ်ာတိတ္💜ဆိုတဲ့Ficေလးကိုသာသာဘယ္လိုစေရးျဖစ္သြားသလဲဆိုတာနဲနဲ႐ွင္းျပပါရေစ။သာသာအသက္၂၀ႏွစ္တုန္းကဖတ္ခဲ့ရတဲ့ဝတၳဳေလးတပုဒ္ကိုမွီျငမ္းၿပီးJikook Ficတပုဒ္အျဖစ္အသက္သြင္းၿပီး💜ခ်ာတိတ္💜ဆိုတဲ့နာမည္ေလးေပးခဲ့တယ္.....
ခ်ာတိတ္ကလူငယ္အိမ္ေထာင္ေရးficေလးတပုဒ္
မို႔အစမွာအမုန္းတရားေလးေတြနဲ႔အစပ်ိဳးတျဖည္းျဖည္းခ်စ္မိသြားတဲ့ပုံစံေလးေရးဖြဲ႕ထားတာေၾကာင့္သဝန္တိုမႈေလးေတြေပးဆပ္နားလည္မႈေလးေတြကိုဒီFicထဲမွာျမင္ရအုံးမွာပါခ်ာတိတ္ဆိုတာJeon Jungkookဆိုတဲ့ဆရာဝန္ေလးကိုရည္ၫႊန္းတာပါ....
ဒီFicေလးထဲမွာJiminကJungkookထက္၇ႏွစ္တိတိႀကီးပါတယ္....
ခ်ာတိတ္ဆိုတဲ့နာမ္စားေလးတခုကိုJungkookဆိုတဲ့ေကာင္ေလးကိုစေတြ႕တဲ့အခ်ိန္Jimin ႏႈတ္ခမ္းဖ်ားကထြက္က်လာတဲ့အေခၚအေဝၚေလးတခုေပါ့......Gangster Jeon💜 ကိုခ်စ္သလို
💜ခ်ာတိတ္ေလးJeon💜ကိုလည္း
အမ်ားႀကီးခ်စ္ေပးၾကပါအုံးလို႔
ခ်စ္ရတဲ့စာဖတ္သူေလးေတြကိုသာသာကေတာင္းဆိုပါတယ္ေနာ္......
YOU ARE READING
ချာတိတ် ( Jeon)
Romanceတည်ငြိမ်ရင့်ကျက်တဲ့ဟန်ပန်တွေနဲ့ဘယ်လောက် ယောင်္ကျားပီသနေပါစေ... ကိုယ့်အတွက်တော့မင်းကမျက်လုံးဝိုင်းဝိုင်းလေးနဲ့ အသက်မပြည့်သေးတဲ့ချာတိတ်လေး တစ်ယောက်ဘဲ့ Jeon( ဂျွန်) တည္ၿငိမ္ရင့္က်က္တဲ့ဟန္ပန္ေတြနဲ႔ဘယ္ေလာက္ ေယာက်ၤားပီသေနပါေစ... ကိုယ့္အတြက္ေတာ့မင္းကမ်...