Ben tam düşücekken belimden tuttu ve beni kendine çekti burun larımız yanyanaydı sonra birden arkadan o kız koşarak geldi.Selam varis ben yasemin umarım iyi anlaşırız dedi ve gözlerini kısarak bana bakmaya başladı.O sırada adının yeni varis olduğunu öğrendiğim çocuk kafasını bana çevirdi ve dudaklarını araladı yürürken önüne bakmalısın bende boş durmayıp hemen konuşmaya başladım kusura bakma görmemişim yaseminde tabiki durmadı ve konuşmaya başladı.Yaağ ben asıl özür dilerim ışıltım insanların gözlerini alıyor sürekli biryerlere çarpıyorlar varis umursamayıp gitti ya sen benim başıma belamısın kızım ?çantamı hemen aldım çünkü daha fazla o yasemin denen kıza katlanmak istemiyordum.Sınıfıma geçtim ve boş bir sıraya oturdum 5dk sonra zil çaldı ve sınıf hocası içeri girdi merhaba çocuklar bu eğitim öğretim yılımızın ilk günü biliyosunuzki bu önemli günde size bir iyi bir kötü haberim var ilk önce hangisinden başlayayım sınıf iyi haberden istedi bu yıl bisürü etkinlik ve yeni kulüpler açılacak sırf sizin için hepsi ücretsiz olacak.İkinci kötü habere gelirsek ki bence bu sadece sizin için kötü geçen yıl öğrencilerin oturma yerleri hakkında çok sorun çektik bu yüzden bu yıl sizi ben oturucağım itiraz yok. bu sefer içimde buzlar parçalandı acaba beni kimle oturtucaktı sınıfta terk oturmak istemiyeceğim kişi yasemin denen kızdı ben düşünürken hoca yanıma geldi kızım duymuyomusun beni sen peri ile oturucaksın birden ayaklandım ve peri denen kızı gözlerimle ararken biri elimden tutu Merhaba ben peri! irkilerek arkamı döndüm karşımda kusursuz bir kıza vardı kıvırcık sarı saçlı amber gözlü bir kız vardı gözlerimi kocaman açıp kızı süzdüm o sırada kız birden elimi tutup beni kendine doğru çekti bak sıramız burada oturalım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
gül kurusu
Romanceben ada aylarca uğraştığım liseye bugün merdivenlerinde yürüyorum.Ama hayatıma olacaklardan habersiz bir şekilde okuluma geliyorum.Kim bilir.