-"Dacă toţi aceşti ani de când te-am cunoscut au fost doar un vis, atunci aș fi vrut să mă trezesc mai devreme...
Dacă toate zilele în care am aşteptat să te întorci pentru tine nu au însemnat nimic, atunci aș vrea să te fi uitat."...
Yun Taoyen: Locuieşte cu mătuşa, unchiul lui şi verişoara lui. Părinţi lui au murit în urmă cu 13 ani, accident de maşină. Top elev. Hobby, pictură, muzică. Manierat, modest, timid, copilăros, sensibil, puţin tocilar, retras, nu prea vorbăreţ...
Speră ca într-o zi să îşi facă părinţi mândri, pe lângă asta speră că undeva există cineva pentru el, cineva care să-i arate că după noapte există zi.Lu Sunzyao: Familie de bogătaşi, tatăl lui om de afaceri renumit în câteva colţuri de lume. Mama lui a reînceput o nouă viaţă amoroasă. Părinţi lui au divorţat în urma unor neîntelegeri financiare în urmă cu 7 ani.
Nu a fost cel mai cuminte şi silitor elev. Rebel, uşor de înfuriat, fumător, alcoolic, petrecăreţ, foarte dezordonat, puţin narcisist...
Are un frate vitreg mai mic.
Mereu şi-a dorit ca mama lui să-i fi fost alături, să nu ajungă cel ce a devenit astăzi. Uneori se simte al nimănui şi ar fi vrut ca măcar tatăl lui să-i fie alături, dar el e mai mereu plecat cu afacerile... O parte din copilărie şi-a petrecut-o doar cu angajaţii vilei....
-Frate mai mare!
-Nu-mi mai spune aşa, nu sunt fratele tău, dispari din faţa mea!
-Dar... Mereu am simţit asta pentru tine, fiecare clipă cu tine a fost cel mai frumos lucru după moartea părinţilor mei. Eu-eu, te iubesc...
-Îmi este greaţă, dispari din faţa mea!
-...
"Cu ochii în lacrimi am realizat că timpul schimbă oamenii, că tu cel mai important om nu mai eşti ce ai fost odată, "big brother"..."
Am zis să încep o carte nouă, nu ştiu ce se va alege şi cu asta, dar dacă totul merge bine, am să-mi dau silinţa să postez când pot. Mulţumesc de apreciere, ne revedem cu un nou capitol! ❤️
CITEȘTI
Big Brother (BL)
Romance"Dacă ai fi fost aici "big brother", poate aș fi putut să-ţi arăt ce simt cu adevărat. Poate aș fi putut să îţi ofer tot ce ţi-a lipsit. Aș fi putut să îţi spun cu adevărat că te iubesc, iar că toţi aceşti ani fără tine pe care i-am pierdut, m-am pi...