-5-Să fim prieteni-5-

52 4 0
                                    

După scurt timp Lu se puse în leagănul liber de lângă mine. Uşor începuse să îşi facă avânt şi să zâmbească. Adrenalina pe care o simţeam de la viteza care şi-o făcea şi fericirea din zambetul lui îmi oprisera orice gând.

"E rar să priveşti fericirea în faţa ta, dar şi când o faci, parcă nu-ţi mai vine să-ţi iei ochi de la ea. Asta îmi aduce aminte de bucuria ce o aveam şi eu odată..."

Am început să zâmbesc involuntar privind, dar el văzuse aşa ca s-a oprit pentru o secundă şi s-a întors spre mine. Cu glas puțin obosit de la efortul pe care l-a depus când şi-a făcut avânt, a spus...

-Hei, vrei să fim prieteni? *zâmbind şi uitându-se în ochii mei*

Pentru o secundă am rămas şocat, nu am avut prieteni, nu am nici măcar fraţi, surori, acum nici părinţi. Sunt doar eu, mătuşa Yi, unchiul Zyong şi verişoara mea Yuki. Ei mi-au devenit noua mea familie...

-Sigur...

"Am văzut fericirea încă odată, un sentiment dulce ce-mi topise inima, un vis..."

După o scurtă discuţie, timpul trecuse repede, aşa că era vremea să plec. Mătuşa mă privea zâmbind cu verişoara mea în braţe, după care îmi făcuse cu mâna că e timpul să mergem.
Mi-am luat rămas bun de la Lu, iar fiecare a pornit spre casa lui.
Drumul a fost puţin răcoros, briza de toamnă îşi făcuse apariţia în cele din urmă, la fel şi natura, încetul cu încetul cautând odihnă.

"Mâine e prima zi de şcoală, abia aştept... abia aştept să învăţ lucruri noi. Părinţi mei mi-au spus să fiu cuminte şi răbdător, să îmi dau silinţa, pentru că ei ştiu, şi eu ştiu că voi ajunge sus cândva."

...

Ajunsi acasă, mătuşa s-a pus să pregătească cina, unchiul adormise pe canapea, iar verişoara se juca cu o păpuşă pe holul casei. Era cel mai bun moment să mă pregătesc pentru mâine. Acum că am tot ce am nevoie vreau să fac o impresie bună la şcoală.
Mă duc în camera mea şi încep să îmi pregătesc ghiozdanul...
Timpul a trecut iar vremea cinei a sosit acompaniată de sunetul "hai la masă".
Vin repejor şi mă pun la locul meu urmat de restul.

-Astăzi mâncăm piept de pui cu orez, să aveţi poftă bună! *spuse mătuşa mulţumită*

-Mulţumim mătuşica! *spun zâmbind*

...

După masă mătuşa m-a oprit şi mi-a spus...

-Dragule, astăzi ţi-ai făcut prieteni noi, sunt foarte fericită.

-Da, pe prietenul meu îl cheamă Lu, şi e foarte amuzant. *zâmbind*

-Mă bucur dragule, sper că ultima zi de vacanţă te-a făcut bine dispus. Acum e timpul să ne odihnim, mâine am să te duc la şcoală. *luându-mă în braţe*

După cele spuse m-a dus în camera mea şi m-a pus în pat sărutându-mi fruntea şi spunându-mi "noapte bună", apoi ieşise uşor şi închise uşa după ea.

-Noapte bună... *întorcându-mă pe o parte şi adormind*

Big Brother (BL)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum