TUANA NAZ TİRYAKİ
(-leyakirsan,yagizkilincofficial ve diğer 789.000 kişi beğendi.-)
leyakirsan; Kimin kankası be. Çok iyisin Tuniii.
↪tunanaztiryaki: Ee kimin kankasıyım. Tabiki de çok iyiyim.
Yagizkilincofficial: Çok iyisin kankam..
↪tuananaztiryaki: Kimin kankasıyım. Tabiki de çok iyiyim
leyyagcı.leyla: Ya Tuana ikisine de aynı yorum yaptı. Leyyağ sonsuz.
cagtucubirisi: Çağan ile fato atsana Tuniii.
↪leyçağcı.melek: Niye Çağan ile atsın. Çağtu yok anlayın. Leya ve Çağan sevgili.
↪cagtucubirisi: Leya ve Çağan sadece arkadaş. Çağan sadece Tuanaya gamzeleri ile bakıyor.
denizerayvaz_resmi :Tantuni hergün nasıl bu kadar güzel kokuyorsun. Doğruyu söyle dalin kullanıyorsun dimi?
↪tunanaztiryaki: Evet deniz. Dalin kullanıyorum. Lütfen her postunu altına bu yorumu yapma!
caganefeak: Tuana hanım yine yakıyoruz ortalığı
↪tuananaztiryaki: Öyle mi dersiniz Efe Bey
↪caganefeak: Öyle diyorum Naz Hanım.
cagtusonsuz: Çağan yorum yaptı abi. Çağan ilk defa setteki birinin postuna yorum yaptı. Hemde yakıyorsunuz ortalığı dedi. Çağan bunu dedi. Rüya görüyor olmalıyım. Biri beni uyandırsa Sinan gibi pataklarım onu!
↪cagtuvibes: Rüya değil ki kanka. Çağan gerçekten yorum yaptı. Tuanaya yorum yaptı. Yakıyorsunuz ortalığı dedi. Sanırım aynı rüyayı görüyoruz.
↪cagtusonsuz: Uyandırmayın bizi
↪cagtuvibes:Sinan gibi pataklarız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇAĞTU FT LEYYAĞ ILE İNSTAGRAM
Teen Fictionİnstagram. Tozkoparan İskender oyuncuları ile instagram yapmayalım mı? Herkes yapıyor bende yapma, istedim. Çağtu sonuna kadar değil sonsuza kadar.