Çağan Efe Ak

383 15 6
                                    

caganefeak

(yagizkilincofficial,leyakirsan ve 889

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(yagizkilincofficial,leyakirsan ve 889.900 kişi beğendi)

yagizkilincofficial; Kimin kardeşi be?

↪caganefeak: kimin kardeşi

leyakirsan: Asansörde selfie çekmeyen de fotoğraf çektim demesin.

↪caganefeak: Öyle mi dersiniz Leya Hanım!

↪leyakirsan: Öyle diyorum Çağan Bey

denizerayvaz: Çağan bebeğim yüzünün bu kadar pürüzsüz olma sebebi dalin ile yıkanman dimi??

↪caganefeak: Evet denizcim. Senin geceleri ayıcıklı yatman gibi bizde dalin kullanıyoruz hala.

↪denizerayvaz: Bu bana yapılır mı Çağan! Benimle konuşma bir daha!

↪caganefeak: Sana civciv almam benle konuşmuyorsan.

↪denizerayvaz: Ne konuşmaması sen benim en biricik kankamsın.

tuananaztiryaki: Böyle pozları benden öğrendin Çağan niye cr vermiyorsun!

↪caganefeak: Güzel öğrenmiş miyim Naz Hanım!

↪tuananaztiryaki: Öğrenmişsin Efe. Çok yakışıklı çıkmışsın

↪caganefeak: Teşekkürler Naz Hanım. Şu fotoğrafı acilen instagrama sabitlemem lazım. Sen çok yakışıklı çıktığımı söyledin ya !

↪tuananaztiryaki: Çağan abartmasan mı acaba? Gören bana aşıksın zannedecek! Sonra al başına belayı.

↪caganefeak: Zaten aşığım Naz. Sadece sen farkında değilsin. Ama şimdi öğrenmiş oldun.

cagtuvibes: Tuana yazacak birşey bulamadı. Çocuk aşk ilanı yaptı. Kudurun leyçacılar Çağan Tuanaya aşık.

cagtucubirisi: Gözlerim doğru görüyor dimi Çağan resmen aşkını ilan etti yoksa ben wattped mi okuyorum hala.

cagtucuvior: İkimiz de ayni rüyayı göremeyiz. Gerçek abi bu Çağan aşkını ilan etti. Tuana da utanıp kaçtı.

leyaxyagis: Darısı Leyyağımın başına.

↪cagtuxleyyag: İnşallah canım. İnşallah. Leya ve Yağız da aşık birbirlerine itiraf etseler de olacak ama ikisi de inatçı.

ÇAĞTU FT LEYYAĞ  ILE İNSTAGRAM  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin