yagizkilincofficial
Basketbol benden sorulur kankişler
(tuananaztiryaki, leyakirsan ve 777.999 kişi beğendi)Yorumlar
caganefeak: Bir Basketbol maçı yapalım mı Yağız? Kimden sorulur gör? @yagizkilincofficial↪yagizkilincofficial: Zevkle Çağan Efe Ak. Ne zaman oynuyoruz. İdaasına da girelim mi?
↪caganefeak: Girelim. Kazanırsam Tuana'yı benimle yemeğe çıkmaya ikna edersin.
↪yagizkilincofficial: Kaybedersen. İnstagram da en kötü çıktığın fotoğrafı paylaşırsın?
↪caganefeak: Kabul.
tuananaztiryaki: Bensiz idaaya girmek mi? Ben ikinize de meydan okuyorum. Hodri meydan yiyorsa ben tek siz ikiniz.
↪caganefeak: Güzelim kaybetmek mi istiyorsun? Kazanma şansın hiç yok da.
↪yagizkilincofficial: Çağan'a gerek yok. Ben tek başıma da yenerim seni kanka.
↪leyakirsan: Lafla yürümez o peynir gemileri!
↪tuananaztiryaki: Ne idaasına giriyoruz? Benim için fark etmez. Ben kazanırsam ikinizde ifşanızı atarsınız?
caganefeak: Ben kazanırsam seninle bir akşam yemeği yemek istiyorum Tuana.
yagizkilincofficial: Ben kazanırsam ikinizde ifşanızı paylaşırsınız. Altına da en utanç verici anınızı yazarak.
tuananaztiryaki: Tuananaz Tiryaki kazanır diyenler beğensin bu yorumu( +10 bin beğeni)caganefeak: Çağan Efe Ak kazanır diyenler beğensin bu yorumu(+13 bin beğeni)
yagizkilincofficial: Yağız Kılınç kazanır diyenler beğensin bu yorumu (20 bin beğeni)
leyakirsan: Çok yakışıklısın kıvırcığım. Ama keşke kaybedeceğiniz iddiaya girmeseydiniz. @caganefeak @yagizkilincofficial
↪yagizkilincofficial: Sen bana güven güzelim. Biz kazanacağız.
↪caganefeak: AA çok ayıp Leya. Bizim kazanacağımız çok belli. Tuana boşuna sevinmesin. @tuananaztiryaki↪tuananaztiryaki: Basketbol maçımızda görüşürüz Çağan Efe Ak @caganefeak
yagizkilinc: Çok iyisin kardeşim. Kazanacağınızdan hiç şüphem yok.
↪yagizkilincofficial: yanımda olduğunuz sürece biz kazanacağız.
tntfc: TNTFC yanında güzelim. Senin kazanacağından şüphemiz yok.
↪tuananaztiryaki: Teşekkürler. Her ne olursa olsun yanımda olduğunuz için. Destek verdiğiniz için iyiki varsınız
ceafc: Yanındayız Çağan. ÇEAFC yanında.
↪caganefeak: Teşekkür ederim ailem. Arkamda, yanımda olduğunuz için
caganefeakfan_2: Biz her zaman yanındayız kardeşim. ÇEAFC yanında
↪caganefeak: Teşekkür ederim ailem.
tuananaztiryakifc_4: TNTFC yanında güzelim. Biz arkandayız.
↪tuananaztiryaki: İyiki varsınız ailem. Desteğiniz için teşekkürler.
yagizkilincfc_8: YKFC yanında. Biz yanındayız kıvırcık.
↪yagizkilincofficial: Teşekkürler benim kocaman ailem. Bende sizin yanınızda olamasamda hepiniz benim kalbimdesiniz.
leyyagvibes: Biz yanındayız marul kafa. LEYYAĞFC yanında.
↪yagizkilincofficial: Teşekkürler leyyağ fandomu.
cagtucubirisi: ÇAĞTUFC ve EFENAZFC arkanızda, yanınızda. Size güveniyoruz Çağan ve Tuana. Hakkeden kazansın.
↪cagtuvior: Keşke Çağan ve Tuana da bize teşekkür etse.
↪caganefeak: Her zaman yanımda olduğunuz için teşekkürler Çağtu fandomu.
↪tuananaztiryaki: Teşekkürler Çağtu fandomu. Ne olursa olsun vazgeçemediğiniz ve yanımızda olduğunuz için
lç.fan: Yanındayız Çağan Efe Ak. Leyça fandomu yanında.
↪caganefeak: Teşekkür ederim. Yanımda olduğunuz için. İyiki varsınız. Leyça fandomu.
↪yagtuvibes: Yanınızdayız. Yağız ve Tuana. YAĞTUFC yanınızda
↪yagizkilincofficial: Teşekkürler fandom. Yağtufc dostluk fandomu Teşekkürler.
↪tuananaztiryaki: Teşekkürler YağtuFc.
denizerayvaz_resmi: Kimse Deniz ne der diye düşünmemiş. Ama ben yinede söyleyeyim fikrimi. Hakkeden kazansın ama gönlüm Çağan bebeğimden yana
↪tuananaztiryaki: Yazıklar olsun Deniz.
↪caganefeak: Eyvallah kardeşim.
↪yagizkilincofficial: Sen Yağız kankanı satıp Çağan'ı mı seçtin Deniz? Yazılar olsun. Kardeşim demiştim. Gel Tuana beraber ağlayalım.
↪tuananaztiryaki: Aç kollarını geliyorum Yağız.
↪caganefeak: Siktirme kollarını. Sen benim kollarıma gel. Ne Yağız'ı ya.
↪tuananaztiryaki: Defolup gider misin Çağan.
↪caganefeak: Öyle mi Tuana Hanım?
↪tuananaztiryaki: Öyle Çağan Bey.
🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤
Yazardan
Kim kazanacak Basketbol maçını?
Yağız diyenler yoruma?
Tuana diyenler yoruma?
Çağan diyenler yoruma?
Beğenmeyi unutmayalım.
Hadi çav.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇAĞTU FT LEYYAĞ ILE İNSTAGRAM
Fiksi Remajaİnstagram. Tozkoparan İskender oyuncuları ile instagram yapmayalım mı? Herkes yapıyor bende yapma, istedim. Çağtu sonuna kadar değil sonsuza kadar.