Mutare la noua scoala a Boschetarilor

118 6 1
                                    

Era o zi frumoasa de primavara. Yn adica Fyodor si Yn adica Suan, s-au transferat la o scoala noua bcs. in scoala veche era un grup de traficanti care au dat foc la perdele. Asa ca drogatii nostri se hocus pocus intr-o alta scoala mai proasta. Amin. Acestia incepeau de dupa masa asa ca au asteptat in curte ca mecanicii sa le deschida poarta. Din prima privire Fyodor se indragosteste de sugar daddy Shibusawa cel cu fondurile. Fyodor cu Nikolai spalau wc-urile din scoala si dadeau jos plexiglasurile. Acestia aveau ca prima ora sport. Ei nu au venit in echipament ca toti plozii, dar Atsushi profu' a fost bun si le-a explicat ca le pune absenta, doar sa nu mai faca pe viitor.

Fyo: Hmmm... Am nimerit la o inchisoare chiar buna.
Suan:  Nu stiu, nici Atsushi nu e bun pentru ca e prof., toti profii is handicapati asta le e meseria.

*Clopotelul so sunat*

Acestia aveau romana. Nu stiau ce sa faca pentru ca abia se mutasera. Un baietel timid, emoleu de fel, isi face curaju ca toti jegosii si se ofera sa le dea tema prostilor principali. El le zice intr-o voce sumbra: „Aveti grija profu' e cam cu doua tigle pe casa, ne ameninta ca ne baga in cartile lui secsuale. Nu acepta teme nefacute. Codrinelul Bradea a fost hackerit de mecanici dupa o reclamatie de la Poe si inca e in cartea lui."

Shiki tremura din toate incheieturile ca cei din desenele animate care aveau planuri malefice. Era oricum nemancat de zile.

La scoala din Bungou Stray DogsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum