Chuuya vazand asa isi propune sa isi scoate noile gazde la un colt de paine, Atsushi sustinand futai de same gender. Hocus pocus apare Akutagawa nervos ca Atsushi no more iubi bubi si cum Atsushi il iubea pe Codrin, Akutagawa activeaza rashoumonu' ca sa ii hackereasca canalu' Codrinelului. Intre timp Fyodor si Dazai copii. Suan se lua vazand ca Chuuya e taran, intrebandu-se de existenta piticului de gradina chiar daca si el era mic. Akutagawa si Atsushi vazand ca au un trecut amoros impreuna, s-a decis sa vina Nathaniel, ala cu biblia, si sa il decapiteze pe Akutagawa ca sa nu mai sufere. Nathaniel spune: „Pentru aceasta decapitare duhovniceasca ai nevoie de bani" . Atsushi sarac de fel, ca n-a orfanu' drq, se duce cu pas cu pas usor, usor uuuu vin spre tine puisor ca prea mi s-a facut dor. Si vine si Cumpanasu pentru a asista la decapitarea lui Akutagawa duhovniceasca si cu mult spor. Cumpasanu a dat scoala lu' Mori in juducata pentru ca dirigu' , Fukuzawa, nu facea nimci clasei sale de animalute. A treia pauza mecanicu' Shibusawa era jos, iar Dazai scuipa pa geam la bungheala si lo' nimerit pe Shibusawa. Shibusawa nervos ca stia al cui e ca stia toata scoala la mana s-a dus si a luat un cutit, dupa o venit si lo' injunghiat pa Dazai. Dazai picat la pamant, sufletu lui zburand.(Nu- problema ca Dazai a facut un pistoleto blindato si Dazai has spawned din nou). Kunikida dupa ce termina de dat copiii cu capu' de tabla se duce la magazin, deschide poarta scolii, dar nu se deschide. Trage de ea, dar nimic, se enerveaza si face un Amo do Bazooka completa si ramane cu poarta in mana, nestiind ce sa faca. A lasat-o pe scarile scolii. Mecanicu' Ivan a raportat incidentul tragic lui Fyodor. Fyodor vazu' pe camere si se dusa sa vorbeasca cu Kunikida. Dupa o cearta intre acestia doi s-a ajuns la ideea minunata ca Kunikida sa plateasca poarta, si Fyodor cu restu' sa o monteze.