Dupa ce plozii nostri revin din pauza, i-au loc in banca si il asteapta pe proful de mate. Intre timp un coleg, Doma, n-a venit la timp, si a intrat dupa profesor. Dupa cateva replici de masculinitate ale lui Kunikida prin care acesta dovedea intregii clase ca este un barbat alpha, a urmat sa le faca prezentarea materiilor. Dupa prezentare, Doma, cel care a avut tupeul sa intre dupa Kunikida, a fost scos la tabla in fata clasei. Facand Doma acolo un exercitiu ajungand la o impartire simpla, acesta se blocheaza. Kunikida ridicand capul din cartea de matematica, cautand si el rezolvarile ca pl ii era si lui lene sa faca, si uitandu-se la ce a mai facut elevu' la tabla, ramane socat (PAM PAM PAM). Atunci urmeaza niste lupte groco-romane cu Kunikida din care Doma iese pierzator cu fata lipita de tabla. Daca erati curiosi calculul era 30:2.
Dupa ce au vazut filmu de groaza mai ceva ca Terrifier 2, a urmat sa mance si copii nostri ceva, si sa treaca la ora de dirigentie. Ora de dirigentie era una pasnica, Fukuzawa nefacand prea multe. Le-a explicat elevilor cateva reguli si dupa au fost liberi sa stea pe telefoane, Fukuzawa cautand sa ia mancare pt animalutele sale.
Ora de optional pe care acestia o aveau a fost anulata, din cauza ca nu se gasise inca prof pt aceasta ora, si din cauza ca acestia nu si-au ales nici ce optional sa faca.
Dupa o zi grea de scoala(oarecum) acestia se intorc fiecare la casele lor, urmand sa se joace niste idv v. Dupa o cearta pt ca Suan sa-si ia un joc de 6 GB(fmm in el) a urmat niste faze minunate.
-Suan:Se-nvarte o cioara in cerc
-Suan:Mi-a dat cu Nicolae Guta in cap
-Fyo:SALVEAZA-MA/Suan:omul gresit
-Fyo:CARLIGUTUL, FOLOSESTE CARLIGUTUL/Suan: NU MERGE
-Suan:Care poarta ca n-are nume
-Suan:Era prea bun killeru'/Fyo:Ma-sa-i curva
Suan se culca la 10:30 ca da parintii, iar Fyo in voia Domnului